Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Waar is de indexering?

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Lid

Post Waar is de indexering?

Ik weet dat ik een nieuw forum, maar een van uw vorderingen was als
    aantal berichten x 52 = veel links ...

Want ik heb gekregen van de gratis versie te werken, ik heb echt niet echt
    gezien elke actie met betrekking tot indexering, een deel van de vertaling urls
    worden geïndexeerd, maar als we vermenigvuldigen mijn berichten x 52 dan zou ik
    hebben meer dan 187K urls .. door te kijken naar Yahoo explosies, mijn links zijn
    net onder 2000 voor de laatste 1 week of zo, en het zou omvatten elke
    vertaling urls ook ... dit moment zijn de koppelingen met 1884 of over

http://www.ongsono.com/check_backlin...makersclub.com

dus waar is de indexering actie?

mis ik hier iets?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi

Ik ben op zoek op de URL die je gaf. Zoals ik zie Google geïndexeerd 142 000 pagina's en Yahoo slechts 1 700 - dit ziet eruit als iets mis is met Yahoo ...

Zorg ervoor dat u niet Yahoo te blokkeren door uw robots.txt Zo ja - te stoppen. Als dat niet - we kunnen niet vertellen waarom Yahoo is lui in dit geval. Google toont aan dat alles OK is met je forum en vertaalde pagina's worden goed geïndexeerd.

Ook geen vertrouwen resultaten op pagina je gaf. Er is geschreven dat Google 142 000 pagina's op uw forum geïndexeerd, maar zie resultaat van deze query in google:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com
    Ik zie hier alleen maar 47 700 resultaten ... Zodat de resultaten weergegeven op ongsono zijn heel anders dan echte.

Ook heb ik gecontroleerd uw vertaalde pagina's, te weten:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com/fr/
    Ongeveer 150 resultaten - het is echt niet indrukwekkend, maar laat zien dat Google echt uw vertaalde pagina's indexeren. Je kunt het sneller te maken dat wil zeggen door het toevoegen van vertaalde pagina's aan uw site.xml Ook Houd er rekening mee dat hoe snel Google crawlen en indexeren pagina's afhankelijk van de pagina PR en chow snel verandert. Over andere robots - waarschijnlijk vergelijkbaar.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •