Hi 
Ik ben op zoek op de URL die je gaf. Zoals ik zie Google geïndexeerd 142 000 pagina's en Yahoo slechts 1 700 - dit ziet eruit als iets mis is met Yahoo ...
Zorg ervoor dat u niet Yahoo te blokkeren door uw robots.txt Zo ja - te stoppen. Als dat niet - we kunnen niet vertellen waarom Yahoo is lui in dit geval. Google toont aan dat alles OK is met je forum en vertaalde pagina's worden goed geïndexeerd.
Ook geen vertrouwen resultaten op pagina je gaf. Er is geschreven dat Google 142 000 pagina's op uw forum geïndexeerd, maar zie resultaat van deze query in google:
Code:
site:vipmoneymakersclub.com
Ik zie hier alleen maar 47 700 resultaten ... Zodat de resultaten weergegeven op ongsono zijn heel anders dan echte.
Ook heb ik gecontroleerd uw vertaalde pagina's, te weten:
Code:
site:vipmoneymakersclub.com/fr/
Ongeveer 150 resultaten - het is echt niet indrukwekkend, maar laat zien dat Google echt uw vertaalde pagina's indexeren. Je kunt het sneller te maken dat wil zeggen door het toevoegen van vertaalde pagina's aan uw site.xml Ook Houd er rekening mee dat hoe snel Google crawlen en indexeren pagina's afhankelijk van de pagina PR en chow snel verandert. Over andere robots - waarschijnlijk vergelijkbaar.