nog steeds een probleem met deze - iemand?
nog steeds een probleem met deze - iemand?
Ik zou het leuk vinden een antwoord op deze
hallo, ik moet Michał over dit probleem te vragen, want ik heb geen idee nog niet.
enig idee nog?
hello,
Maak dan een zeer lange post op de vreemde taal en controleer of het niet nog werken (vertaling).
url van uw bericht is niet werkt nu, dus ik kan controleren nu weer.
Google kan niet altijd ontdekt de taal voor de zeer korte bericht (misschien verkeerde spelling), zodat je nodig hebt om te controleren of uw bericht is tussen [B] [lang = [/ B] tags. (Dit tags toe te voegen in newpost_process haak)
dat zo is, probeer het te testen voor lang bericht in een vreemde taal.
htc wordt gefilterd door deze raad - de volledige URL is
http://cellphoneforums.net/h tc/t327487-tono-de-llamada.html (zonder spaties)
gelieve te antwoorden me - whitch optie die je hebt alarmgrens in admincp-> vBET-> google-> Google Language Detection.
Schrijf hier een Google Language Detection Vertrouwen waarde
Dit is ingesteld op "Always trust gebruiker"
Ik ben er vrij zeker van dat dit niet het probleem, maar - het heeft direct te maken met de uitvoering volgorde van de vBulletin API plugin die wordt gebruikt voor de nieuwe mobiele toepassingen te interfereren met de plugin die inserts lang tags in een bericht.
Altijd vertrouwen gebruiker Deze optie is gebaseerd op de instellingen van de gebruiker die is het typen van een bericht. Dus google herkent de boodschap taal door gebruikersinstellingen. Als de gebruiker heeft zijn taal niet ingesteld - google niet kunnen vertalen.
Als de gebruiker zal een bericht in andere taal die in zijn admincp - nog steeds google kan het niet vertalen.
Deze optie is voor Optimalisaties en als deze optie is ingeschakeld - taal tags niet worden toegevoegd.
Ga naar uw admincp-> vBET-> Google en
1. stellen Google Language Detectie naar Trust Google als resultaat is vertrouwen waard
2. stellen Google Language Detection Vertrouwen tot 0,1
3. test het! (Maak een nieuw bericht)
Moeten goede werken.
BELANGRIJK - Je nodig hebt om oude berichten in lang labels pak met de hand.