Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Registratie-proces

Senior Member

Default Registratie-proces

Is er een manier van het veranderen van het pad voor de registratie e-mails? Ik testte een registratie vandaag en geselecteerd Duits als de standaardtaal. Als de registratie email met de activatie link aangekomen gekoppeld terug naar ww w.mydomain.com / forum / register.php in plaats van w ww.mydomain.com / forum /de/ Register.php. Kan dat worden veranderd? Lijkt raar om een persoon de kans geven van het gebruik van het forum in zijn eigen taal, maar niet bij de eerste hindernis door het maken van registratie moeilijk voor hem.
    Laatst bewerkt door norku; 13-03-11 in 19:05.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Wijziging van deze url is nog niet ondersteund.
    Ik zal bewegen deze draad in de Feature Request gedeelte en ik zal Michał vragen over.

Ten tweede - vBET ondersteunende omleiding volgens de gebruiker taal (browser taal van de taal in usercp)

Je kan het testen - ga naar admincp-> vBET-> Misc-> Omleiden naar de gebruiker taal.
    Na het inloggen de gebruiker wordt doorgestuurd naar zijn taal. Gelieve testen.

Verplaatst naar Vraag sectie Feature

Senior Member

Dank u.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ik heb een test account op uw site (test_user - je kunt verwijderen).
    vBET werkt op browser-taal-instellingen. Tijdens de registratie vBET automatisch ingesteld optie taal te Pools in inschrijfformulier.

Na registratie en na wanneer ik op de url klik van mijn e-mail werd ik doorgestuurd naar de site vertaald naar het Pools, zodat url met lang code is niet nodig.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •