PM is op de weg![]()
PM is op de weg![]()
Ik wil graag alle wijzigingen samen te vatten.
1. integratie met google search engine - er was een probleem bij het coderen pagina is vertaald. hoe op te lossen?
-Ga naar admincp-> style & sjablonen-> navbar template
-In deze sjabloon te vinden:
- En te vervangen door:PHP Code:
<input type="hidden" name="ie" value="ISO-8859-2"/>
2. probleem met Duitse letters in url op niet vertaalde pagina -> moeten we karakter vervanging te definiëren in vBSEO algemene opties.PHP Code:
<input type="hidden" name="ie"<vb:if condition="$_REQUEST['language']"> value="UTF-8"<vb:else />value="ISO-8859-2"</vb:if>/>
VOORBEELD:
3. over de vertaling van de belangrijkste pagina - nog steeds bezig.Code:'ü' => 'ue' 'ä' => 'ae' 'ö' => 'oe' 'ß' => 'ss'
Er is een probleem met de personages. Als de gebruiker stelt de forum taal Duits in zijn profiel en maakt een bericht met daarin een ä ö Ö Ü ü ß de vertaling werkt wanneer bekeken in het Engels. Echter, als hij wil om te bewerken zijn post ziet hij html cijfers in plaats van letters.
In vBSEO cp ****> 'Definieer je Custom Character Replacements' Ik heb momenteel de volgende ingevoerd, zodat mijn geïndexeerd URL's nog werken:
'Ü' => 'ue'
'Ä' => 'ae'
'Ö' => 'oe'
'ß' => 'ss'
Echter, wat ik echt moet doen is in te voeren
'(Html nummer)' => 'A', zodat de edit probleem is opgelost. Dit zal echter een invloed hebben op mijn geïndexeerd URL's. Of mis ik hier iets?
Ik kan een taal alleen gebruiken op het moment, want ik heb geen Custom Character Vervangingen gedefinieerd voor de andere (50!) Talen.
Is er een manier om dit werkend te krijgen?
Laatst bewerkt door norku; 11-03-11 in 11:56.
U hoeft niet om tekens vervangen verklaren in alle talen - alleen voor de letters voor de taal voor de installatie van de vBET (Duits).
Nu alle letters voor andere talen zijn goed![]()
Zo niet - geef me een voorbeeld (url)
ten tweede: acsii nummers in post editie -> geef me url naar voorbeeld.
welke codering je forum te gebruiken? UTF-8?
Hi,
Mijn character set: ISO-8859-1
Ik heb een PM gestuurd om u daarin een link naar een bericht met het probleem.
Laatst bewerkt door norku; 11-03-11 in 12:31.
heb je gelijk. Dit is een codering bug. Ik kan reproduceren op mijn test forum.
Dit is alleen gemaakt wanneer iemand na te maken uit vertaalde pagina.
(Denk eraan - als je wilt om te posten in het Frans - je moet hebben in uw usercp Franse taal in te stellen.
Ik heb geprobeerd om deze bug fix van gisteren - in het algemeen op niet utf forum vBulletin hebben een probleem met de codering tekens met ASCII-code onder 256.
Ik maakte een nieuw onderwerp in de bug sectie over vBulletin forum en ik zal proberen om een oplossing van deze bug te vinden.
In het algemeen zie je als je post in het Frans (en hebben in usercp Franse taal) van de normale (niet vertaalde pagina) zal alles ok. Dit gebeurt alleen wanneer u probeert te plaatsen van de vertaalde pagina.