Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Hoe te vbet met PhotoPost te installeren

Junior Member

Default Hoe te vbet met PhotoPost te installeren

Ik heb problemen met het installeren VBET met PhotoPost, hoewel ik heb geprobeerd hints in de voorgaande berichten.

Ik heb vBulletin geïnstalleerd in / home / xxxx / public_html en PhotoPost in / home / xxxx / public_html / PhotoPost. De vertaling vlaggen verschijnen in de PhotoPost forum, maar ze aan te klikken veroorzaakt een 404 error. Kunt u mij duidelijke instructies over het opzetten van VBET om te werken met deze. Ik heb ook PhotoPost beoordelen en PhotoPost advertenties onder dezelfde directory public_html / review en public_html / advertenties.

Gepensioneerde;)

Hoi, ik zal proberen je te helpen, kan je me url van je forum zal ik alle dingen controleren en geven advies hoe u alle dingen.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

geen antwoord - opgelost, zo niet, schrijf hier en ik zal deze draad geopend nogmaals. Bedankt

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •