Ik moet de toegang tot uw Admin CP en FTP - stuur mij dan die in de PM.
Zoals ik het zie alle links worden gegenereerd verkeerd (zonder lang code) en ik heb om uit te vinden waarom.
Laatst bewerkt door vBET; 24-11-09 in 16:50.
Houdt u er rekening mee dat onze klanten vormen geheel van het woord en er zijn grote verschillen in de tijd. Vandaar dat we steun bieden door Alleen in dit forum.
Stuur mij als Privebericht toegangsgegevens om je forum (naar Admin CP en FTP). U kunt altijd maken tijdelijke accounts om veiligheidsredenen. Toch heb ik toegang nodig daar, want dit probleem is alleen betrekking op uw forum en we hebben geen pasklaar antwoord voor.
Eerst moeten we controleren doet vBET is het genereren van de nodige banden om er zeker van dat het vBET bug of een andere mod verandert koppelingen na onze wijzigingen. Ook hebben we nodig hebt om uw configuratie en het bijsturen van de regels te controleren.
Dank je wel - ik ben er nu naar rechts.
De reden hiervoor is verkeerd vBSEO configuratie.
Stel optie "Vervang Non-Engels tekens in URL's?" tot "Keep Non-Engels tekens in URL's".
Deze mysterieuze wijze verdwijnen uit onze integratie handleiding. Sorry voor de problemengewoon stel parameter en het zal wel goed
![]()
Laatst bewerkt door vBET; 26-11-09 in 16:36.