Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Mcached als cache

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    26

    Default Mcached als cache

    Ik weet dat het al was voorgesteld, maar ik zou graag willen dat idee bump. Voor mij is het absoluut "must have" voor een dergelijke functie op grote forums. Ik heb geprobeerd om vBET herschrijven om het te gebruiken, maar na een snelle blik op de code gaf ik het op. Waarom ga je niet gebruiken object programmeren? Het is zo veel makkelijker om code en te wijzigen scripts mee. Ik geloof dat het 5 min zijn. baan naar de andere caching mechanisme code indien deze zou zijn in een gestandaardiseerde klasse.

  2. #2
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel
    Geregistreerd
    Mei 2010
    Berichten
    1,000

    Default

    We zijn nu bezig met deze optie

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Net zoals Kamil schreef - we werken eraan Meer bepaald ben ik mee bezig op dit moment We willen ter ondersteuning van:
    - Memcache
    - Apc
    - Xcache
    - Eaccelerator

    Als het zal worden opgenomen in de volgende versie dan definitief zal worden gemarkeerd als BETA functionaliteit. Het is nog niet besloten zal worden in de volgende versie of een daarna. Ook als het zal worden opgenomen in de volgende release hebben we nog niet besloten wordt volledig ondersteund worden of gewoon voor de gasten cache voor het begin.

    In het kort woorden - geven wij u deze functionaliteit nog steeds niet zeker of het in volgende versie

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    26

    Default

    Als je had behoorlijke cache object-klasse toe te voegen naast cacheing opslagplaatsen zou vrede van een cent.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Sorry voor late antwoord. Deze functionaliteit is toegevoegd in versie 4.3.0.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •