Hallo,
Nu weet ik niet waar is het probleem. Nog steeds met dubbele lang map in url of niet?
mijn fout, sorry nogmaals.
hier heb je een oplossing voor dubbele redirect te elimineren uit url:
1. open en maak een kopie van dit bestand:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. in dit bestand te vinden:
PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
3. in deze functie vinden:
PHP Code:
if (!$vbulletin->userinfo['userid'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_guestfilecache_use']
4. voorgelegd aan deze code:
PHP Code:
if ('REQUEST_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost' && $_REQUEST['language'])
{
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$url = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
if(preg_match('/\/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//',$url))
{
$url = preg_replace('/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//','',$url);
exec_header_redirect($url);
}
}
In de tweede plaats. Ik weet niet wat probleem heb je wanneer je wilt vBET upgraden. geef me een voorbeeld. Controleer alle configuratie-instellingen in admincp-> vBET-> main (url motor etc.) en hier plak. Htaccess-bestand.
Als u nog niet kunt upgraden naar nieuwe versie - gelieve mij toegezonden door PM je admincp en FTP gegevens in en ik zal repareren.
Ten derde. U uw sitemap generator integreren met vBET? Hier heb je een oplossing stap voor stap het integreren van deze mod: http://www.vbenterprisetranslator.co ...tegration.html