Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: vBET Issues - Slow Queries / Apache Threads.

Junior Member

Default vBET Issues - Slow Queries / Apache Threads.

Hi,

Ik gebruik vBET voor bepaalde tijd nu, en alles is goed werkt,

Echter onlangs door de toegenomen hoeveelheid verkeer, is vBet met behulp van 2 tot 300 uitgaande verbindingen,

Dit veroorzaakt veel Slow Queries te worden uitgevoerd, evenals waardoor apache om het maximale aantal draden te raken.

Die momenteel is ingesteld op 256 (die gemakkelijk zou zo'n 10 miljoen hits per dag en mijn verkeer af te handelen is niet zo hoog).

mijn site is: cardshare.tv

Ik heb een krachtig genoeg server (dual quad core, 24gig ram etc..)

De belasting op de server is erg laag, dus het is niet een lading gerelateerde kwestie.

Im draait vBulletin 3.8.x

Ik heb ook in staat volledige gast cache en geïnstalleerd andere cache gevallen zoals vb te optimaliseren en geactiveerd memcache.

-

Hallo, In navolging van mijn vorige bericht,

Ik heb net gemerkt is er een fout in vBet Tools -> Cache Cleaner in de admincp.

Ik denk dat dit is gerelateerd aan het script ofwel niet detecteren Ik heb admin / mod bestuurders (bijv. harde gecodeerd) hernoemd of ze zijn machtigingen?

Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening vereiste "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9

Ik heb ook met een handicap volledige gast cache als op het moment lijkt het meer doen moeilijk dan goed.

Junior Member

Update:

Ben ik erin geslaagd om de site te optimaliseren en installeerde een paar dingen die rectifyed dingen, dus dingen zijn goed draait nu.

Maar de genoemde fout met vermelding van de harde gecodeerde pad fout bestaat nog steeds.

Ook denk ik dat het misschien langzame queries hopelijk verder kan worden geoptimaliseerd in de toekomst.

Senior Member

Gewoon uit te schakelen vBET en reset uw server, blijf vbet af voor een paar dagen en kijk of je forum is sneller.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ik heb een lijst met tips voor je - neem check it: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Hoe zit het met dit tweede nummer? Ik kan het niet reproduceren op mijn test forum zo kan je uitleggen wat ik moet veranderen (de anme van de folrum / folder etc.?)

Junior Member

De admincp & modcp mapnamen en in config.php

ok, dus ik zal testen het vandaag probeer ik een conclusie te maken. Bedankt

gebruik je de admincp Forder met andere naam of niet? hebben jullie de naam van deze map alleen maar in config.php of de naam van de echte folder ook?
    indien ja - proberen om te kopiëren van alle bestanden van vBET upload / admincp map in je nieuwe map.

Junior Member

Ja admincp heet zoiets als: HGUYFhghg78556FJF
    Dit is bijgewerkt in config.php

Ik heb ook zeker geen vBet bestanden in / admincp ging in de hernoemde admincp map uploaden.

mijn admincp map is sinds vóór de installatie vBet veranderd.

dus probeer deze oplossing - http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post6876
    zou nu moeten werken

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •