Hi,
Ik gebruik vBET voor bepaalde tijd nu, en alles is goed werkt,
Echter onlangs door de toegenomen hoeveelheid verkeer, is vBet met behulp van 2 tot 300 uitgaande verbindingen,
Dit veroorzaakt veel Slow Queries te worden uitgevoerd, evenals waardoor apache om het maximale aantal draden te raken.
Die momenteel is ingesteld op 256 (die gemakkelijk zou zo'n 10 miljoen hits per dag en mijn verkeer af te handelen is niet zo hoog).
mijn site is: cardshare.tv
Ik heb een krachtig genoeg server (dual quad core, 24gig ram etc..)
De belasting op de server is erg laag, dus het is niet een lading gerelateerde kwestie.
Im draait vBulletin 3.8.x
Ik heb ook in staat volledige gast cache en geïnstalleerd andere cache gevallen zoals vb te optimaliseren en geactiveerd memcache.
-
Hallo, In navolging van mijn vorige bericht,
Ik heb net gemerkt is er een fout in vBet Tools -> Cache Cleaner in de admincp.
Ik denk dat dit is gerelateerd aan het script ofwel niet detecteren Ik heb admin / mod bestuurders (bijv. harde gecodeerd) hernoemd of ze zijn machtigingen?
Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require () [function.include]: Failed opening vereiste "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9
Ik heb ook met een handicap volledige gast cache als op het moment lijkt het meer doen moeilijk dan goed.