Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Talen

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member

Default Talen

Text automatically translated from: Spanish to: Dutch
    Translated text
    Hallo,

3 talen heb ik alleen ingeschakeld voor gebruikers, maar ik wil de zoekmachines zijn beschikbaar in alle talen.

¿Ik kan drie talen beschikbaar zijn voor gebruikers en 52 voor de zoekmachines?.

Ik heb geconstateerd dat talen niet worden geactiveerd op de vlaggen niet werkt.

Voorbeeld:

Ik heb ingeschakeld Engels, Catalaans en Galicisch

forum.com / nl
    forum.com / ca
    forum.com / gl

en werkt goed.

Maar ik wou
    forum.com / cn
    forum.com / it
    forum.com / *.*

actief blijven op de achtergrond.

Dank u.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Op dit moment is het uitschakelen van vlag betekent het uitschakelen van vertaling in deze taal. Het is om je forum te beveiligen tegen de verzoeken om vertalingen die niet moeten gebeuren, omdat u niet over een dergelijke vlag, maar kan iemand handmatig in te stellen URL.

Leg uit voordeel van het hebben van alle vertalingen beschikbaar, maar beperken dit voor gebruikers? Op dit moment is naar onze mening kan dit verwarren sommige gebruikers. Vooral degenen die kwamen om uw vertaalde forum gelezen dat je meerdere talen steun van de gemeenschap, maakt de registratie en dan blijkt dat ze niet kunnen schrijven in hun eigen taal ...

Gelieve ons ervan overtuigen dat het goed idee is in sommige situatie, die wij niet zien op dit moment. Als het is dat we u graag deze mogelijkheid toe te voegen, maar zo niet, dan het toevoegen van meer opties die niet worden gebruikt is niet goed voor product.

Junior Member

Default 3 redenen

Translated text
    Hallo, ik geef mijn 3 redenen:

Mijn forum net als vele anderen zijn gericht naar een land, in mijn land worden gebruikt zijn 4 talen en ik wil worden geactiveerd.

Mijn forum is niet nuttig voor buitenlanders om te participeren in een of andere manier, maar als een referentie.

Bijvoorbeeld met behulp van opties: Omleiden naar gebruikerstaal buitenlandse bezoekers kunnen beschikken over alle forum in uw taal.

De voordelen van deze zou zijn:

Verbeter de laadtijd van pagina's (52 talen De relantizan pagina)

Visueel beter voor het grootste deel van mijn gebruikers (vanaf 52 talen, is nu 4, maar echt allemaal nog verkrijgbaar)

Alle mogelijkheden van vBET nog beschikbaar is (52 talen en zoekmachine indexering).

Ik denk dat de voordelen velen zijn
    Original text
    Laatst bewerkt door jorgejgm; 22-11-09 in 09:22.

Ja. Het kennen van je standpunt kunnen we zeggen - dit is echt geweldig idee En we willen je bedanken voor brengen van onze aandacht voor dit probleem. We gewoon niet besefte dat voorheen.

Toegevoegd in TODO lijst en moet worden opgenomen in de volgende versie

Junior Member

Smile

Translated text
    Ik hoop dat de nieuwe versie met ongeduld
    Original text

Uitgevoerd - zullen worden opgenomen in 3.3.0

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten