Werkt goed
http://www.syrionline.com/vb3/register.php
Laatst bewerkt door tomee123; 21-11-09 in 22:14.
Een aanwijzing - zoals ik het zie na het klikken op de registratie knop het niet brengen je naar inschrijfformulier (url register.php?do=register), Maar alleen om de instelling mail (register.php?do=vMail).
Op dit moment heb ik geen idee heeft dit veroorzaakt het probleem, maar we kunnen gewoon controleren. Als u kunt u voor een moment van uw configuratie, zodat op de registratie knop genereert hele inschrijfformulier. Ook vertel me laten zien hoe vBulletin configureren om het gedrag van je forum heb - ik zal het testen op onze tests forums.
OK. Ik ben nog op zoek. Een hint - misschien is er enige probleem met omleidingen (als 301 redirection gebeurt dan zal het verlies van informatie over de overeenkomst voor het forum voorwaarden). Ik zal schrijven een robot in een paar minuten, dus ik zal zien doet zoiets gebeurt. Kalm te blijven - we zullen oplossing vinden voor die![]()
OK - Ik ken de reden. Het is wat ik dacht - je hebt omleiding, omdat in de vorm URL blijft zonder taal parameter. Dat is de reden waarom omleiding gebeurt. Ik vraag me af waarom de URL in vorm was niet veranderd (het zou moeten zijn) - Ik zal onderzoeken het nu![]()
Bent u met behulp van enkele mod die URL's veranderingen in vorm? Ik ben op zoek in de mod-code, uw html code en ons forum html-code. Het zou moeten werken. Dus voor een beter onderzoek zal ik nodig hebben toegang tot uw forum. Gelieve PM me de toegang tot uw FTP (waarschijnlijk zal ik niet nodig Admin CP).