Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Warning: require () [function.include-once]: Unable to [pad] toegang / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php in [pad] / includes / functions_newpost.php (400): eval () 'd code on line 4
Warning: require ([pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / includes / functions_newpost.php (400): eval () ' d code on line 4
Fatal error: require () [function.include]: Failed opening nodig '/ home/nokiafor2/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/nokiafor2/public_html/includes/functions_newpost.php (400): eval ()' d code on line 4
Laatst bewerkt door vBET; 21-11-09 in 21:02.
Reden: Verkeerde BBCodes
Tijdens het updaten je moet ook nieuwe bestanden te uploaden naar de server. Gelieve braak update-instructies en upload benodigde bestanden op de server.
Ook - je dol op kleine bug - citaat uit Google te herkennen verkeerde taal. Ik zal een snelle release met deze bug correctie (quotes wordt niet verzenden tijdens taalherkenning).
Ik onderzoek deze bug met de QUOTE. Zoals ik het zie zijn we het verwijderen van aanhalingstekens voor Google te vragen voor de detectie. In dit geval is het niet. Ik denk dat de reden binnen kan worden komt van het citaat. We zullen binnenkort vast te
OK - het probleem was met de nieuwe lijnen in citaat. Reeds gecorrigeerd. Wij zullen houden met de nieuwe versie tot een aantal andere problemen zullen worden verduidelijkt configuratie problemen of bugs. Nog steeds nieuwe bevestiging release zal verschijnen snel