Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Nieuwe installatie fout

Junior Member

Default Nieuwe installatie fout

Hay i just installeren van automatische vertalingen Paid Mod. Ik kreeg foutmelding

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start () in / xxxx / forums / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

Als ik uit te schakelen forums werkt prima.

Gelieve can u controleren welk probleem is.

Bedankt

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi Als het niet een probleem is onze medewerkers lost het morgen - op maandag. We zijn klaar om volledige ondersteuning ook beginnen bij het weekend en ik zal letten op het goed nu, dus vanaf volgende week zullen we ook de volledige steun verlenen in het weekend (kan worden uitgesloten weekenden op feestdagen).

Sorry voor de problemen dit keer. Gelieve PM me als deze zaak spoedeisend is voor jou.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Hallo,

Ga naar admincp-> Plugins & Products-> Plugin Manager en vind plugin global_bootstrap_init_start in vBET product.

1. bewerk deze plugin
    2. Zoek:
    PHP Code:
    vbet_global_bootstrap_init_start(); 
    3. pasta VOORDAT deze code:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php'); 
    4. Klik op "Opslaan" knop.
    5. Test het.

Kunt u uitleggen wat ik moet doen om het te reproduceren op mijn test forum?

Junior Member

Hay ik ben nu krijgt.

Fatal error: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / xxxxxx / forums / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd code on line 3

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Stuur naar mij je admincp en FTP-gegevens per PM een zal ik het probleem te verhelpen.

Banned

Geen antwoord in dit onderwerp, zo opgelost door de (installatie-service is besteld in dit geval)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •