![Quote](images/misc/quote_icon.png)
Oorspronkelijk geplaatst door
kamilkurczak
1) kunt u terecht in de huidige instelling. Als u geen gebruik van een UTF-8 forum juist deze optie:
Aantal tekens voor tekstomloop op 0
2) nee het is niet belangrijk, maar als je
Geen UTF-8 charactersets maak alle belangrijke stappen van
readme.html bestand van
do-not-upload Forder om NIET utf-8 charactersets forum
3) controleer alle integratie met vBSEO stappen van
readme.html bestand van
do-not-upload de map. Alle stappen. Ik was op het forum en uw url ' s zijn niet vertaald. U moet de integratie van twee vBSEO bestanden:
_createurl.php
_url.php
Als het weer (lege pagina) kunt u proberen uit te vinden in je logboek bestand een naam van het probleem. Dit logbestand is op uw server. (U kunt vragen abaut dat uw provider)
4)
Code:
abc.com/forum.php?language=ga
dit is niet SEO url. Als u wilt een links zonder ?taal parameter - Neem het integreren van uw url om SEO.
Please:
1. ga naar admincp-> vBET-> belangrijkste
2. stellen
Link Type naar
VBSEO_URI
3. stellen
Vertaling koppelingen soort voor het Maken van URL ' s volgens SEO link consensus (d.w.z. '/nl/adres')
4. bewerk uw .htaccess-bestand (voeg alle vBET rulse voor vBSEO regels kunt u vinden in .htaccess-bestand in
do-not-upload map)
Hoe kan ik terug naar de belangrijkste taal? Klik gewoon op uw belangrijkste taal vlag (voor onze forum - dit is engels vlag)
5) Neem beter uitleggen. Plak hier een url om de draad met deze kwestie. Gebruiken jullie een speciale Mod?
6) U kunt een vlaggen positie. Om dit te doen - please:
1. ga naar admincp-> vBET-> Vlaggen
2. stellen
Vlaggen Place optie als zodanig die je wilt hebben. Als u
Gewoonte - U moet zetten
$ Vbenterprisetranslatorflags in de sjabloon met de hand.
7) Waar? Ga naar je FTP (door een manager zoals Total Commander) en ga naar je forum hoofdmap. Aan de onderkant moet je je. Htaccess-bestand.
vBET .htaccess-bestand kunt u vinden in
do-not-upload de map. Zet vBET regels voor vBSEO regels.
8) Ik was op het forum en ik zie de vlaggen, dus beter uitleggen dit probleem en plak hier een url naar de pagina met probleem (als je kan)