Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 13

Onderwerp: Help me

Junior Member

Thumbs up Help me

1) Voor Set "Aantal regelbreedte tekst 'op '0' waar kan ik deze instelling?

2) Hoe kan ik dat mijn forum is utf-8 charactersets als ik zie op HTML Character Set tonen dit aantal ISO-8859-1

3) hoe vind ik deze instelling voor Set karakterset waarde in kleine letters?

Banned

Hallo

1)
    Zoals beschreven in do-not-upload -> readme.html file:
    Alle configuraties naast karakterset zijn gemaakt door Admin CP-> Instellingen-> Opties-> - Show Alle instellingen -
    U kunt deze optie vinden in Draad Weergaveopties (showthread) sectie
    Bericht: Op basis van uw tweede vraag lijkt het erop, dat uw forum moet worden in UTF-8-formaat, dus vergeet niet, dat deze stap nodig is alleen voor NIET UTF-8 tekensets.

2)
    Als deze is ingesteld op ISO-8859-1, dan is uw forum is niet in UTF-8, omdat het de waarde van de 'charset' attribuut voor de HTML-inhoud type instelling in template van de 'headinclude' ... voor elke pagina van je forum
    Niet vergeten, Dat deze optie slechts eenmaal worden ingesteld vlak voor zijn of haar berichten zijn geschreven in uw forum! Dit is omdat het misschien een char-puinhoop, als je later wijzigen.
    Als je echt nodig om wijzigingen aan te brengen, kun je lezen over het in do-not-upload -> readme.html bestand in FAQ sectie

3)
    Dat het niet een instelling Gewoon eens door te lezen -> Stellen karakterset waarde in kleine letters <- Het betekent, moet je een karakterset waarde in kleine letters (geen hoofdletters) in te stellen. Dit is de omgeving:
    Admin CP -> Languages & Waarschuwingen -> Language Manager
    Je moet om te schrijven utf-8 in plaats van UTF-8

Junior Member

1) om zo uw suggestie, moeten we veranderen ons forum formaat om te zetten naar UTF-8 of gewoon verblijf in het huidige instelling?

2) Is het erg belangrijk is instelling in UTF-8?

3) Als ik deze instelling uit $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL); naar $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL); mijn portal worden leeg. Dus hoe op te lossen?

4) Hoe kan ik terugkeren naar onze primaire taal forum na te vertalen Ierse taal gebruik van deze vbtranslator
    zoals abc.com / forum.php? language = ga terug naar abc.com / forum.php

5) Waarom nadat ik deze plugin te gebruiken en om te zetten in andere taal, heb mijn statistiek plugin die aantonen top poster, nieuwe draad, nieuwe functie en anderen niet te volgen om te zetten. Hoe om het te maken? Eens te meer onze beschrijving in elke sectie in onze subforum ook niet te volgen om ook te bekeren. Hoe dit te verhelpen?

6) Hoe vlag ontwerp te veranderen?

7) Hoe vind ik bestand. Htaccess in mijn forum om deze instructie te volgen?
    vBSEO integratie

mijn forum: cutimalaysia.my

8) waarom op mijn cms vBulletin, toonde geen vlag?
    Laatst bewerkt door vBET; 04-12-10 in 11:30. Reden: Bad URL's

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

1) kunt u terecht in de huidige instelling. Als u geen gebruik van een UTF-8 forum juist deze optie: Aantal tekens voor tekstomloop op 0

2) nee het is niet belangrijk, maar als je Geen UTF-8 charactersets maak alle belangrijke stappen van readme.html bestand van do-not-upload Forder om NIET utf-8 charactersets forum

3) controleer alle integratie met vBSEO stappen van readme.html bestand van do-not-upload de map. Alle stappen. Ik was op het forum en uw url ' s zijn niet vertaald. U moet de integratie van twee vBSEO bestanden:
    _createurl.php
    _url.php

Als het weer (lege pagina) kunt u proberen uit te vinden in je logboek bestand een naam van het probleem. Dit logbestand is op uw server. (U kunt vragen abaut dat uw provider)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    dit is niet SEO url. Als u wilt een links zonder ?taal parameter - Neem het integreren van uw url om SEO.
    Please:
    1. ga naar admincp-> vBET-> belangrijkste
    2. stellen Link Type naar VBSEO_URI
    3. stellen Vertaling koppelingen soort voor het Maken van URL ' s volgens SEO link consensus (d.w.z. '/nl/adres')
    4. bewerk uw .htaccess-bestand (voeg alle vBET rulse voor vBSEO regels kunt u vinden in .htaccess-bestand in do-not-upload map)

Hoe kan ik terug naar de belangrijkste taal? Klik gewoon op uw belangrijkste taal vlag (voor onze forum - dit is engels vlag)

5) Neem beter uitleggen. Plak hier een url om de draad met deze kwestie. Gebruiken jullie een speciale Mod?

6) U kunt een vlaggen positie. Om dit te doen - please:
    1. ga naar admincp-> vBET-> Vlaggen
    2. stellen Vlaggen Place optie als zodanig die je wilt hebben. Als u Gewoonte - U moet zetten $ Vbenterprisetranslatorflags in de sjabloon met de hand.

7) Waar? Ga naar je FTP (door een manager zoals Total Commander) en ga naar je forum hoofdmap. Aan de onderkant moet je je. Htaccess-bestand.
    vBET .htaccess-bestand kunt u vinden in do-not-upload de map. Zet vBET regels voor vBSEO regels.

8) Ik was op het forum en ik zie de vlaggen, dus beter uitleggen dit probleem en plak hier een url naar de pagina met probleem (als je kan)
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 03-12-10 in 19:48.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cuti Malaysia View Post
    1) Voor Set "Aantal regelbreedte tekst 'op '0' waar kan ik deze instelling?

2) Hoe kan ik dat mijn forum is utf-8 charactersets als ik zie op HTML Character Set tonen dit aantal ISO-8859-1

3) hoe vind ik deze instelling voor Set karakterset waarde in kleine letters?
    dus ik wil herbevestigen, mijn forum instelling op dit moment is in niet UTF-8 charactersets? is het goed?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    1) kunt u terecht in de huidige instelling. Als u geen gebruik van een UTF-8 forum juist deze optie: Aantal tekens voor tekstomloop op 0

2) nee het is niet belangrijk, maar als je Geen UTF-8 charactersets maak alle belangrijke stappen van readme.html bestand van do-not-upload Forder om NIET utf-8 charactersets forum

3) controleer alle integratie met vBSEO stappen van readme.html bestand van do-not-upload de map. Alle stappen. Ik was op het forum en uw url ' s zijn niet vertaald. U moet de integratie van twee vBSEO bestanden:
    _createurl.php
    _url.php

Als het weer (lege pagina) kunt u proberen uit te vinden in je logboek bestand een naam van het probleem. Dit logbestand is op uw server. (U kunt vragen abaut dat uw provider)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    dit is niet SEO url. Als u wilt een links zonder ?taal parameter - Neem het integreren van uw url om SEO.
    Please:
    1. ga naar admincp-> vBET-> belangrijkste
    2. stellen Link Type naar VBSEO_URI
    3. stellen Vertaling koppelingen soort voor het Maken van URL ' s volgens SEO link consensus (d.w.z. '/nl/adres')
    4. bewerk uw .htaccess-bestand (voeg alle vBET rulse voor vBSEO regels kunt u vinden in .htaccess-bestand in do-not-upload map)

Hoe kan ik terug naar de belangrijkste taal? Klik gewoon op uw belangrijkste taal vlag (voor onze forum - dit is engels vlag)

5) Neem beter uitleggen. Plak hier een url om de draad met deze kwestie. Gebruiken jullie een speciale Mod?

6) U kunt een vlaggen positie. Om dit te doen - please:
    1. ga naar admincp-> vBET-> Vlaggen
    2. stellen Vlaggen Place optie als zodanig die je wilt hebben. Als u Gewoonte - U moet zetten $ Vbenterprisetranslatorflags in de sjabloon met de hand.

7) Waar? Ga naar je FTP (door een manager zoals Total Commander) en ga naar je forum hoofdmap. Aan de onderkant moet je je. Htaccess-bestand.
    vBET .htaccess-bestand kunt u vinden in do-not-upload de map. Zet vBET regels voor vBSEO regels.

8) Ik was op het forum en ik zie de vlaggen, dus beter uitleggen dit probleem en plak hier een url naar de pagina met probleem (als je kan)

1) nadat ik een aantal configuratie te maken, is het allemaal instelling voor make vbtranslator actief en kan taal-en koppelen correct om te zetten op dit moment?

2) Is dit vBulletin tranlsator dezelfde nauwkeurige vertalen vertalen met google?

3) nadat ik een gedeelte controleren op mijn forum te does't veranderen
    bijvoorbeeld deze link, http://www.cutimalaysia.my/ga/f269/berita-ekonomi

maar dit bericht kan corectly omzetten
    http://www.cutimalaysia.my/ga/airgea...-rm2-20-a/t756

voor uw informatie mijn primaire taal is in het Maleis. please help me verwijst dit alles vraag?
    Laatst bewerkt door Cuti Malaysia; 04-12-10 in 13:59.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cuti Malaysia View Post
    dus ik wil herbevestigen, mijn forum instelling op dit moment is in niet UTF-8 charactersets? is het goed?

1) nadat ik een aantal configuratie te maken, is het allemaal instelling voor make vbtranslator actief en kan taal-en koppelen correct om te zetten op dit moment?

2) Is dit vBulletin tranlsator dezelfde nauwkeurige vertalen vertalen met google?

3) nadat ik een gedeelte controleren op mijn forum te does't veranderen
    bijvoorbeeld deze link, Eacnamaíoch Nuacht

maar dit bericht kan corectly omzetten
    Airgeadra Malartú 1 USD; RM2.20?

voor uw informatie mijn primaire taal is in het Maleis. please help me verwijst dit alles vraag?
    U kunt uw forum. Ga naar admincp-> Languages & Phrases-> Language Manager-> Instellingen bewerken-> HTML Character Set
    Als u niet UTF-8 - het is OK!

1) Ik was op het forum en vertaling werkt goed. Vertaling in url met vBSEO werkt goot (je hebt een goede integratie nu)

2) Ja, vBET werkt op Google Translator motor

3) Ik was op het forum en vertaling werkt goed. Waar is het probleem? Leg het beter kunt

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    U kunt uw forum. Ga naar admincp-> Languages & Phrases-> Language Manager-> Instellingen bewerken-> HTML Character Set
    Als u niet UTF-8 - het is OK!

1) Ik was op het forum en vertaling werkt goed. Vertaling in url met vBSEO werkt goot (je hebt een goede integratie nu)

2) Ja, vBET werkt op Google Translator motor

3) Ik was op het forum en vertaling werkt goed. Waar is het probleem? Leg het beter kunt

1) het probleem is ik kan niet anders maken of UTF-8 of niet, op mijn HTML Character Set te tonen, dit karakter ISO-8859-1 <<<Is het dit UTF-8 of niet. Gelieve te herbevestigen.

2) Zo, betekent dit dat Vbet op onze portaalsite is het goed werkt?

3) Waarom vlag voor vBulletin vertaler op onze portal op deze url http://www.cutimalaysia.my/iklan/index.php kwam niet opdagen?
    Laatst bewerkt door Cuti Malaysia; 06-12-10 in 20:42.

1) ISO-8859-1 dit niet UTF-8 en dat is OK
    2) vertaling werkt goed, maar toen ik probeerde om een bericht wordt weergegeven door uw mod (door javascript) te vertalen werkte niet. Dus, we moeten onze mod te integreren met uw mod.

Maak een nieuw onderwerp in de integratie sectie en beschrijven deze mod (geef ons een naam en de URL van deze mod. Is het gratis mod of niet?)

3) Ik zal controleren.

Junior Member

plase check pm

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak
    vertaling werkt goed, maar toen ik probeerde om een bericht wordt weergegeven door uw mod (door javascript) te vertalen werkte niet. Dus, we moeten onze mod te integreren met uw mod.

Maak een nieuw onderwerp in de integratie sectie en beschrijven deze mod (geef ons een naam en de URL van deze mod. Is het gratis mod of niet?)
    wat bedoel je na bovenstaande insturction. Ik heb niet undertand. Wat bedoel je over mod?
    Laatst bewerkt door mateuszr; 09-12-10 in 08:19. Reden: gebruik 'quote' in plaats van vette tekst

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •