Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Hoe kan ik zeker dat ik nog bezocht?

Junior Member

Default Hoe kan ik zeker dat ik nog bezocht?

Ik vroeg me af of er een manier is om erachter te komen als mijn site correct kroop in de verschillende talen?

Ik heb het draaien van een grote mix van software, vBSEO, vBulletin v3.8.6, Vbadvanced, en natuurlijk Vbet v3.5

En ik heb mijn site al geïnstalleerd in een "forums" directory niets in de wortel.

Ik heb al mijn redirects werken denk ik, zodat mensen het nieuws pagina (cmps_index.php) fijne bladeren in verschillende talen, en de belangrijkste forums (index.php) boete.

Maar hoe kan ik controleren of wereld is langzaam kruipt al mijn 500.000 url's (die oorspronkelijk in het Engels, nu in alle verschillende talen, zowel de voorpagina (cmps_index) en de forums draden.

Ik moet nog de laatste vBSEO sitemap v3.0 installeren, wil ik zorgen dat alles werkt prima, en kijk dan naar het krijgen van die in het mengsel van software zonder problemen.

Banned

Ik ben niet zeker, als dit is, wat je zoekt, maar proberen Google Webmaster Tools.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •