Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 14

Onderwerp: 2 Bigs probleem vBET moeten zo snel mogelijk worden soved

Junior Member

Default Twee ernstige problemen vBET moet zo snel mogelijk worden opgelost

1. Prestaties.
    Ik gebruik de betaalde versie. [JA]
    Ik heb mijn instelling en geconfigureerd met vele scenario. [JA]
    Ik heb de mysql geoptimaliseerd met behulp van deze ene http://www.day32.com/MySQL/ [JA]
    Ik heb verhoogde de RAM [JA]
    Ik gebruik vBET de cache + memcache van VB [JA]

maar het lijkt alsof het nog steeds lag mijn server. Zie de CPU-belasting van het scherm-shot hieronder:

[ADMIN REMOVED BROKEN IMAGE]

Ik heb geconstateerd dat in de mysql-slow.log, er zijn veel langzame queries (776 voorvallen) kwam uit vBET product. Zoals blijkt uit de volgende commando

Code:
    $grep "vbenterprisetranslator" /var/log/mysql/mysql-slow.log |wc
    776  170475 3149151

2. Oorzaak Dubbele titel Tag

Voor: Ik heb het gebruik van deze mod, de dubbele titel tag die ik had was rond 1xx-1xxx bij de meeste.
    Na: 5xxx-1x, xxx of meer

Zoals je kunt zien op de screenshot hieronder:
    Dit is echt ernstig probleem in plaats van het maken van uw website het krijgen van goede content en rang, zal Google straft elke slechte website dat er te veel dubbele title tag hebt. Als dit probleem niet kan worden opgelost. Al die prachtige vertaling functie betekenen niets.

Prestaties vraag:

Moet ik herconfigureren deze waarde?
    Huidige waarde wordt
    HTML formaat: snijden punt = 100000
    HTML formaat: start snijden = 150000
    Laatst bewerkt door vBET; 01-12-10 in 21:47. Reden: verwijderd gebroken afbeeldingen

Banned

Als we praten over prestatie, hier is een link, kunt u lezen en leren over mogelijke optimalisaties van vBET:

Merk op, dat als je maximale potentieel van vBET doordat alle 52 talen, zul je 52 keer meer inhoud en verkeer hebben - hint: te tellen van talen om deze meest populaire beperken.

Gedupliceerd title tag - We zullen testen en al snel antwoord met resultaten
    Laatst bewerkt door mateuszr; 01-12-10 in 08:28.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geef een aantal voorbeelden van vragen exacte die worden beschouwd als langzaam die - met de hele MySQL log.

Beantwoording van uw vraag over herconfiguratie van puntige parameters - doe het alleen als u de exacte generatie tijd controleren voor en na wijzigingen. U kunt dit controleren door het toevoegen van een aantal logs inzendingen en het controleren van hoe het invloed generatie tijd op uw server. Zonder analyseren van resultaten, aarzel dan niet veranderen deze parameters.

Helaas kan ik zie geen beelden opgenomen door u (niet laden). Kunt u schrijft de inhoud van die als tekst?

We hebben de exacte voorbeelden URL's aan uw pagina's met dubbele titel om te zien wat er aan de hand daar. Ik neem aan dat het vertaald wordt en als gevolg vertaling Google geeft dezelfde tekst (in het voorbeeld is een aantal speciale woord als bedrijfsnaam die niet mag / kan niet worden vertaald), maar ik kan niet bevestigen dat zonder URL's naar de exacte pagina's. Kan niet bevestigen, maar verwachten dat vBET is hier goed werken en we hebben beschreven situatie. Geef URL's zodat we in staat zullen zijn om het te controleren.

Mateusz - vindt u soortgelijke thread waar we beschreven hoe de vertaling taal toe te voegen in de title tag, zodat elke vertaling zal verschillend zijn, zelfs als Google vertaling resultaat zal dezelfde tekst terug te keren. Vinden en geef hier link.

Junior Member

De tekst resultaat zal binnenkort worden geplaatst

Dank. Ik niet meer nodig de tekst resultaten voor dit probleem. Ik zie wat de oorzaak is. Je hebt groot probleem met URL's omgeleid. Zoals ik het zie voor dezelfde taal die u hebt verschillende URL's - dit moet worden doorgestuurd naar een juiste. Dat is de reden waarom je dit ziet labels duplicatie.

Raadpleeg dan heb je gemaakt eventuele wijzigingen in de code in vBET bestanden? Zo ja - welke?

Zorg ervoor dat u de juiste integratie met vBSEO!

Deze moet echt snel zijn opgelost! Dus eerst laat focussen op dit ene. Nadat het is opgelost kunt u geven meer details over die langzame quries.
    Laatst bewerkt door vBET; 01-12-10 in 21:48.

Ik was gewoon op uw forum en ik zie dat redirection werkt ... Weet je zeker dat we te maken hebben met bestaande probleem? Wat zijn de data van de erkenning van deze problemen? Houd er rekening mee dat Webmaster Tools historische gegevens blijkt.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ik was gewoon op uw forum en ik zie dat redirection werkt ... Weet je zeker dat we te maken hebben met bestaande probleem? Wat zijn de data van de erkenning van deze problemen? Houd er rekening mee dat Webmaster Tools historische gegevens blijkt.
    Ik heb nooit enige wijziging in de code van de vBET's op alle.
    Dit probleem op dit moment gebeurt op dit moment.
    Ik zag wat je ziet. Google zou kunnen zien het verschil link of iets.
    Echt vreemd

Quote Oorspronkelijk geplaatst door cevo View Post
    Ik heb nooit enige wijziging in de code van de vBET's op alle.
    Dit probleem op dit moment gebeurt op dit moment.
    Ik zag wat je ziet. Google zou kunnen zien het verschil link of iets.
    Echt vreemd
    Misschien u op de hoogte vBSEO onlangs en had niet gemaakt volledige integratie onmiddellijk. Zoals ik schreef nu omleiding is werken aan je forum. Dus dit wat je ziet kan nu niet gebeuren. Gelieve het zelf en set 2 verschillende URL's voor dezelfde thread in dezelfde taal (een paar van uw webmaster tools lijst) - dit moet worden doorgestuurd naar juiste URL, zodat er geen verdubbeling van de titel zal verschijnen. Controleer het. Als het is zoals ik beschrijf, dan is het historische kwestie die niet meer voorkomen (controleer de data van de problemen - webmaster tools altijd verteld toen hij erachter kwam over de kwestie, en toont de historische kwesties). Is het OK is - dan is het opgelost. Zoals ik al schreef je dit zou kunnen worden veroorzaakt in voorbeeld als gevolg van vBSEO updaten zonder de vereiste integratie. Maar ik kan niet zeker dat dit als probleem is al opgelost.

Als het niet - en je zult zien dat het nog niet echt redirects, dan geef EXACT twee URL's die je getest - geef het als teksten. Dus we zullen in staat zijn om het te controleren en op het werk.

IF opgelost - geef de trage query logs die je aan het schrijven was over - zullen we kijken op dit punt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •