Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: vBSEO 3,2 integratie te helpen met vBulletin 3.8

Junior Member

Default vBSEO 3,2 integratie te helpen met vBulletin 3.8

Hallo

Ik heb vbet geïnstalleerd vandaag en alles lijkt goed behalve ik gebruik vBSEO 3,2 en weet niet welke bestanden te bewerken, ik heb gedaan. htaccess, maar ik heb niets veranderd geen vBSEO bestanden en i havent veranderd elke vBSEO instellingen kunt u helpen?

Dank u

Basilicum

Junior Member

dit $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL), bestaat niet in vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php, dus ik weet niet wat ik moet toevoegen, waar, kunt u helpen?

Junior Member

Hallo,

dit is de htaccess van mijn forum

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    is dit te corrigeren?

Dank u

Basilicum

Junior Member

in adition ...

We hebben de laatste vBSEO nu
    Τεστ ποστ - ForexForum.GR
    Het probleem waarmee we geconfronteerd worden is dat de vertalingen niet worden gedaan automaticallytranslations worden niet automatisch plaatsvinden

Dank u

Basilicum

Junior Member

geen nieuws over dit?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Ik was op je forum, bijvoorbeeld door deze url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行

en dit SEO koppeling ziet er goed uit. Dus waar is het probleem? kunt u beter beschrijven.
    Code:
    The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
    gelieve beter uit te leggen.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 25-11-10 in 19:50.

Senior Member

Kamil, ik zijn er ook, zij hebben de laatste vBSEO geïnstalleerd en vertalingen lijkt automatisch te gebeuren, dus ik denk dat ze nu vragen is hun. Htaccess correct zoals hierboven afgebeeld?

Groet,
    Simon

Banned

Alles ziet er prima uit. Er is een venster met de vraag over een taal van het forum (op basis van uw browser instellingen), forum goed is vertaald, SEO verbindingen zien er goed uit .. is er een andere kwestie?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •