Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Woonplaats

Junior Member

Default $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Woonplaats

Hallo,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown werkt alleen in navigatiebalk? Waarom kan ik niet laten werken op footer bar als vervanging van vB moedertaal droplist?

Maria

Banned

Hallo

Heb je probeert 'Aangepaste' optie in het Admin CP-> VBET-> Vlaggen en, volgens de beschrijving:
    Als u Aangepast, dan moet u vlaggen plaats handmatig door het toevoegen van $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown de juiste plaats in de navigatiebalk sjabloon.
    zet de juiste wijzigingen in de navigatiebalk sjabloon in Style Manager?
    Laatst bewerkt door mateuszr; 15-11-10 in 09:46.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mateuszr View Post
    Hallo

Heb je probeert 'Aangepaste' optie in het Admin CP-> VBET-> Vlaggen en, volgens de beschrijving:

zet de juiste wijzigingen in de navigatiebalk sjabloon in Style Manager?
    Als mijn vragen zegt: "De enige plek die ik kan toevoegen is het NavBar"? In de NavBar werkt. Ik weet het. Maar ik wil het plaatsen in de footer bar waar vBullatin daadwerkelijk de droplist voor de beschikbare taal. vBulletin doesnt heeft het in de navigatiebalk

Banned

Sorry, niet goed gelezen
    Hm .. Hoe dan ook, vind ik niet echt get it .. Ik bezocht je forum en je hebt dat droplist in de voettekst bar en vertalingen zien er goed uit met 25 talen die u hebt ingesteld

Banned

Geen antwoord voor enige tijd, dus ik geloof dat de draad is opgelost voor nu.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •