OK, zodat - u kunt dat ook doen door vBET bestand:
1. Open vbenterprisetranslator_seo.php
2. Zoek:
Code:
$vbet_custom_char_replacement = array(
'"' => '',
'[langtitle=' => '',
'[/langtitle]' => '',
']' => '-'
);
3. Voeg er paren op dezelfde wijze als vBSEO
Je moet opnieuw toe te voegen na elke update, omdat uw wijzigingen worden overschreven. Dus hem in vBSEO custom vervangingen lijkt beter idee.
Over je 2e propositie. Een dergelijke voorwaarde zou er als volgt uitzien:
Code:
if ($_REQUEST['language'])
{
Keep Non-English Characters in URLS for other languages
} else {
Replace Non-English Characters in URLs?
}
We hebben niet een dergelijke oplossing te testen, zodat we adviseren om dit te doen op een aantal testen bijvoorbeeld niet op echte forum en kijk hoe het zich gedraagt. Ik geloof niet dat het zal werken - ik denk dat van config het eenvoudig de waarde genomen en aan een variabele, zou zo variabel behandelen dit net zo tekenreekswaarde. Ik neem aan dat - niet getest. Dus een dergelijke verandering moet toon in andere plaats op zijn plaats waar de variabele wordt de waarde je zou kunnen doen zijn:
Code:
$theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English
Als variabele is wereldwijd (en als het variabele niet constant) dan kunt u overschrijven in / Includes / vbenterprisetranslator_functions_seo.php bestand. Er zijn 2 plaatsen waar je code als volgt:
Code:
if ($language) {
$text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
} else {
$text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
}
Dus je kunt veranderen globale variabele waarde in else, voordat de tekst wordt geëvalueerd.