Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 17 van 17

Onderwerp: Facebook Net als Button

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik zie niets van dat alles ... Misschien is het iets anders genereert volgens de gebruiker land. In het midden (tussen Google en de knop voor donatie) Ik zie enkele afbeelding met tekst "Ik hou van dit" in het Pools. Vertel is het dit of iets anders. Als er iets anders - geef mij screen shot van een volledige forum en punt waar het is. Ik zie niet Thung up beeld ...

Senior Member

Ja, dat is een facebook als knop.

Wanneer u erop klikt dat nu leuk vindt op het forum pagina op uw Facebook-profiel.

Behalve dat houdt altijd de engels versie niet de vertaalde URL.

Zoals ik het zie facebook reageert op browser taalinstellingen - Ik zie het in het Pools. Ook na het klikken zie ik inloggen vorm in het Pools. Dus heb je echt nodig heeft de integratie hier? ...

Als u daar willen zetten taal waarde dan moet u eerst controleren wat is de naam van attribuut voor taalcode gebruikt in Facebook. Ook gebruiken ze dezelfde taal codes. Zo ja, dan gewoon in de template waar je toegevoegde iframe wijzigen iframe src de waarde van het kenmerk en voeg er de taalcode. De waarde wordt opgeslagen door vBET in $_REQUEST['taal'] - op-sjabloon gebruik $_REQUEST[taal].

Ook rekening mee dat de inhoud van de iframe niet wordt behandeld als onderdeel van uw pagina door Google robots. Voor robots elk iframe is aparte pagina - elk afzonderlijk kunnen worden geïndexeerd. Dus het indexeren van uw pagina robots geen rekening houden met de inhoud van de iframe - het wordt behandeld als link.

Vertel deed het helpen.
    Laatst bewerkt door vBET; 02-11-10 in 15:13.

Senior Member

Je begrijpt het niet. Heeft u een Facebook-account? Geen idee wat dit te maken heeft met robots.txt en Google. Het is een facebook als knop, dan wanneer ingedrukt, laat je de website op uw Facebook-pagina, zodat je vrienden dan is het klik en je krijgt het verkeer van Facebook.

Laat het me uitleggen beter;

Ik klik op de knop voor, zoals Spaans (es)

In mijn facebook de link is voor de Engels versie (nl)

Ja - ik heb niet begrepen. Alles wat ik zag was Facebook login pagina die al in het Pools en ik dacht dat je deze vertaling betekenen. Als ik zie dat u wilt Facebook koppelen aan uw vertaalde pagina's te zien. Geef me een moment dat ik weer kijken op deze inbegrepen iframe.
    Laatst bewerkt door vBET; 04-11-10 in 19:50.

OK zo - u moet deze code te wijzigen (uit vBSEO draad):
    Code:
    $facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
    dit een (niet getest):
    Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
    $facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
    Vertel deed het helpen

Senior Member

Ik heb dat te veranderen, maar toen ik een transted url alsof het op mijn facebook pagina als:

Dave houdt van http://www.facebook.com/forums/da/ op facebook.com.

Dit is totaal verkeerd.

Dank.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •