Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 18

Onderwerp: Set standaard taal standaard voor gebruikers die nog niet doen

Smile Set standaard taal standaard voor gebruikers die nog niet doen

Zoals vermeld bij bericht # 16 hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Misschien een andere optie om ervoor te zorgen dat gebruikers een standaard taal in te stellen, kan er een optie dat zou detecteren als een gebruiker heeft gedaan wanneer hij inlogt op het forum? Als standaard taal is gedetecteerd te zijn ingesteld, de gebruiker zou de log verder in proces zoals gewoonlijk, maar als het opsporen van het als hij niet, zou er een bericht met het verzoek van de gebruiker te gaan in hun profiel (waarbij hem daar automatisch) en vragen hem om een standaard taal te selecteren, voordat hij kan ergens anders te gaan op het forum.

Dit zou ervoor zorgen dat alle berichten zouden worden vertaald (inclusief BBCodes) op het forum, omdat alle gebruikers zouden hebben gekozen hun standaardtaal.

Dit zou echt een grote addon.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geweldig idee Geaccepteerd.

Geweldig, ik ben blij dat u mijn suggestie wilt. In feite, met deze geïmplementeerd, zal dit te voorkomen kunt beantwoorden van vele vragen over "waarom er niets wordt vertaald met" of een beetje "het werkt niet" zoals sommige van mijn eigen vragen in het verleden.

Is dit gaat worden uitgevoerd in de volgende versie? 3.1.3? Ik zie dat je al 3.1.3 draaien hier, maar het is niet zoals voorgesteld in de download pagina nog niet.

GEDAAN - na het inloggen gebruiker zonder standaard taal ingesteld worden doorgestuurd naar het profiel van pagina te bewerken, waar hij zie het bericht versterken hem in te stellen. Het is configureerbaar (ingeschakeld / uitgeschakeld). Zullen worden opgenomen in vBET 3.1.3

Wow, kan niet wachten tot en met 3.1.3 te krijgen! lol Bedankt!

We zijn van plan te geven aan 3.1.3 kenmerk van automatische taalherkenning. Daarna zijn we klaar zullen zijn om vrij te geven. Uiteraard plannen kunnen worden gewijzigd indien een ander briljant idee komen van onze klanten. Wij geven de voorkeur flexibiliteit als de sleutel tot echt goede product

Ik begrijp het. Het is alleen dat ik sta te wachten om je hack officieel te introduceren op mijn eigen site en de verzoeken die ik heb gemaakt zou echt helpen me om wat verwarring over defaut taal te vermijden, enz. Ik zou het echt nodig hebben zo snel mogelijk geïmplementeerd. Is het voor u mogelijk te maken 3.1.3 beschikbaar en implementeren automatische taalherkenning in een toekomstige release? Deze functie is een soort van grote, moet het niet worden opgenomen in een grote upgrade, zoals 3.2 of iets dergelijks?

Hoe dan ook, niets te vragen de kosten, maar ik zou het echt op prijs gesteld tot en met 3.1.3 zo snel mogelijk, alsjeblieft.

Junior Member

Text automatically translated from: Turkish to: Dutch
    Translated text
    Dit is ook erg lekker Ik denk dat de beste manier, ik hoop dat ik kreeg de licentie gunstig zou zijn.
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cybershaolin View Post
    Deze functie is een soort van grote, moet het niet worden opgenomen in een grote upgrade, zoals 3.2 of iets dergelijks?
    Je hebt helemaal gelijk

OK de uitvoering van dit werd gedaan, maar: Registratie voor nieuwe gebruikers zijn OK, maar wanneer een gebruiker is een forum lid sinds een lange tijd, is er een probleem mee:

Het werkt goed op een manier die bij het inloggen, een gebruiker die niet ingesteld zijn standaard taal toch automatisch worden doorgestuurd in de instellingen waar hij kan de taal instellen. Het probleem is, zelfs als hij verandert niets (dus niet het veranderen van de taal) de informatie is opgeslagen, zoals dit en zal de gebruiker nog steeds niet over een taal in te stellen! Ja, moet er een bericht dat de gebruiker dat hij zijn taal in te stellen, nadat hij slaat de informatie, als hij niet instellen. Dus, wat ik bedoel is dat het moet dwingen de gebruiker om de taal in te stellen. Heb je mijn punt?
    Laatst bewerkt door Cybershaolin; 04-12-09 in 05:07.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •