Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: Upgrade naar de nieuwste versie nu pagina's te krijgen fouten

Junior Member

Default Upgrade naar de nieuwste versie nu pagina's te krijgen fouten

Ik volgde nu de aanwijzingen bijna elke thread krijgt een fout - ik heb vBSEO ook -, maar de aanwijzingen gewoon zeggen uploaden en importeren dus dat is wat ik heb gedaan

Firefox zegt

De pagina is niet omgeleid goed

IE zegt

Internet Explorer kan de webpagina niet weergeven

Zodra ik VBet met een handicap de fouten ging weg
    Laatst bewerkt door dgparent; 21-10-10 in 00:46.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Als vBET is ingeschakeld en je bent op de belangrijkste site (zonder vertaling) site werken of niet? Zo ja, gelieve de settings vBET en mij een url te geven aan deze site.
    Zo niet, stuur mij door PM je admin en FTP-toegang. Bedankt

EDITED:
    alstublieft, probeer dan uit te schakelen cache voor gasten door admincp->vBet->cache en proberen te vinden van dit probleem opnieuw.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 21-10-10 in 08:24.

Junior Member

Dit was al uitgeschakeld ik pm'ed je mijn info

Kijk om je PM

Junior Member

Ik antwoordde u

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    Kijk om je PM

ok.
    Gewoon hier kijken:
    vBET vertalen url goed (bijvoorbeeld - je kunt het zien in uw pagina de bron na vertaling naar pl)
    Code:
    http://.../forum/pl/introduce-yourself/390092-witam-y-all-post490968.html#post490968
    maar als je klikt en ga naar deze draad heb je een doorverwijzing naar:
    Code:
    http://.../forum/pl/a/390092-witam-y-all.html#post490968
    geen goede integratie met vBSEO.
    Ik zag dat je een vBSEO 3.3.0 te hebben. Dit is oude versie van dit product.
    De oude versie van vBET (voor uw update) werkte in overeenstemming met de vBSEO. het had een goede integratie, maar na de update moet je je vBSEO updaten naar de nieuwste versie.
    EDITED:
    na de update van vBSEO u moet een bestand integranion weer (voor twee bestanden: forum root/vbseo/includes/functions_vbseo_url.php bestands-en forum root/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php bestand). Alles is beschreven in readme.html bestand - integratie met vBSEO in do-not-upload map.
    Na deze uptade zou ok moeten zijn. Zo niet - Schrijf hier
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 22-10-10 in 14:40.

Junior Member

Ik ga gewoon uit te schakelen VBET - per uw instructies over hoe om te upgraden:

"BELANGRIJKE UPGRADE OPMERKING VOOR vBET 3.3.6: Tijdens de upgrade, moet u eerst importeren product bestand en klik vervolgens bestanden uploaden Dat is alles - net switch volgorde van die twee stappen."

Het zegt niets over het bewerken van de bestanden - U moet MENSEN VOOR ALS Bestanden bewerken IS NOODZAKELIJK -

Aangezien dit uw fout moet je de een het bewerken van mijn bestanden worden - dus nu ga ik alles heb ik in dit product te verliezen omdat je de instructies niet duidelijk zijn - dankzij
    Laatst bewerkt door dgparent; 22-10-10 in 15:16.

Ik weet dat er na upgrate in de handleiding van je heb geen notities hoe om te integreren met vBSEO maar ik schreef over de integratie met vBSEO bestanden na de upgrade vBSEO.

nu heb je je vBSEO bestanden bewerkt na de eerste instalatie van vBET en nu na de upgrade vBET je niet hoeft te doen.

Maar na een upgrade van vBET 336 heb je een te oude versie van vBSEO (330) dus je moet upgrate uw vBSEO naar de nieuwste versie. Na de upgrade vBSEO u een nieuw bestand (zonder de oude te bewerken), zodat je Je bewerken om twee vBSEO bestanden.

Junior Member

ziet eruit als ik iemand betalen om weer repareren mijn forums - nu geen van de pagina's verschijnen correct na de upgrade vBSEO per uw instructies.

Gedaan.
    je vergat vBSEO integratie (bestand te bewerken), ik over die schreef in de vorige post.
    ten tweede - je had een slechte regels die in uw htaccess -. nu heb je een goede
    alles werkt nu - kan je bevestigen?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •