Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Witte pagina op login.

Senior Member

Default Witte pagina op login.

Wanneer een lid niet aan zijn standaard taal in te stellen en bij het inloggen worden doorgestuurd naar zijn bewerken profiel pagina, waar hij zijn taal in te stellen, krijgen ze een witte pagina.

Hoe kan ik dit oplossen aub?

CreativX

Dat is de pagina als het lid wordt doorgestuurd, dat wit is.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ik ben je lid en heb ik nog niet ingesteld zijn standaard taal. Bij het login Ik ben doorgestuurd naar mijn profielpagina te bewerken, waar moet ik mijn taal bewerken, maar ik heb een normale pagina, goede vertaling etc.
    Wat ik moet doen?

Senior Member

Nou, ik weet niet waarom je niet krijgt dan die witte pagina. Ik heb veel klachten had over dat, en ik heb zelfs geprobeerd het zelf met de coder gebruikersnaam, en dan ook nog de witte pagina.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hmmm Ik probeerde het op Opera, Firefox en IE en nog steeds geen hebben een lege pagina. Als je wilt kan ik sturen een screenshoot voor jou.
    1. dus probeer om cookies te wissen
    2. mij meer informatie geven hoe het te reproduceren.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •