Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Caches en database te gebruiken

Senior Member

Default Caches en database te gebruiken

Hoi, kijkend naar mijn database Vandaag heb ik Merk op dat ik vele, vele nieuwe tafels, zijn er 3 verschillende types van vbet cache, normaal, middellange en korte, waarom heb ik 3 verschillende soorten tabellen? heb ik nodig al die tabellen?

Ik merk dat het 1,3 GB aan ruimte te nemen ******, geloofde ik dat de cache wordt vaak gewist:
    Gebruik cache = Ja
    Cache Time To Live (TTL) = 5
    Gebruik Volledige File Cache voor de gasten (BETA!) = Geen
    Cache clearing strategie (Database Cache) = Normaal
    Cache wissen timelap (Database Cache) = 0
    Stoppen met zoeken na x mislukkingen (Database Cache) = 15

Alle vlaggen zijn ingeschakeld.

Groet,
    Simon

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ja, moet je deze tabellen. Dit is het optimaliseren van vBET.

Senior Member

Mijn cache groeit tot meer dan 20Gb in de loop van een week (dat is mijn TTL op dit moment), en ik ben er vrij zeker van dat de verhouding van hits op missers is vrij groot

Ik zou een suggestie, maar-het zou mooi zijn als er een optie om de cache tafels te verplaatsen naar een externe database, zodat het makkelijker is om een DB backup draaien zonder dat u de cache te legen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

We hebben al een dergelijke verandering verzoek Ik weet niet meer nu is het in in overweging staat of goedgekeurd, Maar we zullen werken.

Ook als uw server staat zal zijn om meer cache hebben we adviseren TTL hoger ingesteld. Het zal de snelheid van uw vertaalde pagina generatie, want nu steeds vaker vertaald inhoud moet worden genomen van Google. We weten dat cache kan grote omvang hebben - is het normaal dat als je grote maat forum hebben en nu vermenigvuldigt haar inhoud 52 keer

We moeten cache spuugde zoveel tafels, want het is veel sneller dan werk-en clearing is veiliger (maakt kunnen geven server enige tijd om te rusten tussen elke tabel). Dit is allemaal in het doel en gingen we naar dit punt door de ervaring met eerdere benaderingen. Dus nu is het volwassen oplossing.

Ook als je geen last met een gebrek aan HD-ruimte, adviseren wij aan te zetten gast cache. Het zal nog meer ruimte, maar het zal zijn op HD niet in de database en het zal onmiddellijk toe te staan om de respons voor de gasten (zonder database queries).

Senior Member

Hoe werkt de gast cache werk? Ik ben momenteel met behulp van 3.3.3 met een aantal aanpassingen code om bugs te repareren, en nog geen upgrade omwille van de stabiliteit. Gewoon nieuwsgierig! Zijn hele pagina's in de cache, of de bestanden gewoon bevatten een woordenboek van woorden en hun vertalingen voor die pagina?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Hoe werkt de gast cache werk? Ik ben momenteel met behulp van 3.3.3 met een aantal aanpassingen code om bugs te repareren, en nog geen upgrade omwille van de stabiliteit. Gewoon nieuwsgierig! Zijn hele pagina's in de cache, of de bestanden gewoon bevatten een woordenboek van woorden en hun vertalingen voor die pagina?
    Hele pagina's in de cache op de harde schijf en naar de browser als statische HTML-bestanden (na controle geen aanvraag in de cache is).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •