Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Veranderen van taal in usercp maar blijft schakel in url na

Question Veranderen van taal in usercp maar blijft schakel in url na

Bij het wijzigen van het forum taal usercp naar een andere taal, laten we zeggen dat dit voorbeeld:

Nu: engels
    Veranderende voor Franse
    Het veranderen terug naar het Engels

Toen gered, de browser URL houdt het toevoegen van de oude lang = nl aan het einde of een URL's (of in dit geval, hier op je forum, houdt dit: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Is dit een bug?

BTW waarom is het hier anders? Hier krijgen we forum / nl en op mijn forum krijgen we lang = nl aan het eind van de URL'S?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cybershaolin View Post
    Bij het wijzigen van het forum taal usercp naar een andere taal, laten we zeggen dat dit voorbeeld:

Nu: engels
    Veranderende voor Franse
    Het veranderen terug naar het Engels

Toen gered, de browser URL houdt het toevoegen van de oude lang = nl aan het einde of een URL's (of in dit geval, hier op je forum, houdt dit: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Is dit een bug?

BTW waarom is het hier anders? Hier krijgen we forum / nl en op mijn forum krijgen we lang = nl aan het eind van de URL'S?
    Ik zal controleren doet is wat, maar met cookies - dank voor kennisgeving.

Over de vorm van URL - ga naar Admin CP -> vBET -> Main en zien wat je hebt ingesteld voor Vertaling koppelingen soort

Gecorrigeerd - zal worden opgenomen in 3.1.3

Nou ik nog steeds met dit probleem met behulp van 3.2.2. Dus je prbably houd deze open in plaats van gesloten ...

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cybershaolin View Post
    Nou ik nog steeds met dit probleem met behulp van 3.2.2. Dus je prbably houd deze open in plaats van gesloten ...
    Sorry dat was gecorrigeerd en getest in 3.1.3, misschien hebben we gecorrigeerd iets dergelijks.

Vertel me alsjeblieft je doet dit fout te zien op onze server. Zo niet dan PM me je forum URL.
    Laatst bewerkt door vBET; 28-11-09 in 21:39.

Nee, dat lijkt OK hier, maar je gebruikt vBSEO link directories hier dus ik kan niet echt vergelijken, want aan mijn kant, ik gebruik de "language = nl 'patroon.

En dit is erg nuttige informatie voor ons. Wij testen het niet deze configuratie op onze testserver.

Ook - wij raden aan uw patroon wijzigen in passend voor SEO consensus. Houd er rekening mee dat u niet hoeft te gebruiken vBSEO - vBET het zelfs voor ruwe vBulletin links ondersteunt (en in 3.3.0 zal steunen het ook met links vertaling voor GRATIS SEO mod - Zoints SEO).
    Laatst bewerkt door vBET; 29-11-09 in 16:08.

Ik maak geen gebruik vBSEO en mijn instellingen weer te geven dit. Bedankt voor de tijd neemt om te kijken naar dit.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •