Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 21

Onderwerp: waarschuwing van google

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ziet er goed uit nu. Als u wilt dat wij om het te controleren zeker, gelieve PM toegang tot gegevens voor FTP kamilkurczak. In de logs kunnen we precies zien hoe de omleiding lijkt op de server. Nu was ik het controleren van het in Opera.

Kunt u:
    1. Vertellen welk woord werd veranderd in **** in links (schrijf het met de ruimte na elke letter) - willen we ll koppelingen checken in je eerste post.
    2. Zoek pagina waarop bestaan deze link met vbet_delay binnen. Als we vinden kunnen we corrigeren de fout, want hier hebben we definitief hebben een aantal kleine vBET bug. Klein, want er zullen omleiding, zodat pagina zal genereren, toch zou natuurlijk beter zijn als het niet bestaat.

Cool

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ziet er goed uit nu. Als u wilt dat wij om het te controleren zeker, gelieve PM toegang tot gegevens voor FTP kamilkurczak. In de logs kunnen we precies zien hoe de omleiding lijkt op de server. Nu was ik het controleren van het in Opera.

Kunt u:
    1. Vertellen welk woord werd veranderd in **** in links (schrijf het met de ruimte na elke letter) - willen we ll koppelingen checken in je eerste post.
    2. Zoek pagina waarop bestaan deze link met vbet_delay binnen. Als we vinden kunnen we corrigeren de fout, want hier hebben we definitief hebben een aantal kleine vBET bug. Klein, want er zullen omleiding, zodat pagina zal genereren, toch zou natuurlijk beter zijn als het niet bestaat.
    boven de post was copy-paste van google mail, dus ik cant zeggen waar urls kwam, gecensureerde woorden zijn: - mobiel, iphone, ipod etc en ja als u toegang tot de details ftp kan ik zeker van zijn dat voor u doen.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Hallo,
    Ik alle banden gecontroleerd met ****, en pagina's zijn vertaald goed, url's er goed uitzien ook.
    Stuur mij de details toegang tot uw amincp en FTP door PM. Ik zal uw omleiding.
    Bedankt

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

geen antwoord - opgelost. Zo niet - Schrijf hier en Iwill weer open deze draad.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •