Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 21

Onderwerp: waarschuwing van google

Senior Member

bhanuprasad1981,
    Stuur mij een MSN-contact in PM.

Na de Google Email Ik gedeactiveerd vBET voor een paar dagen en de vertaalde links (dubbele 52x) begon te dalen naar beneden en de Google Crawlers begon langzaam terug uit, maar mijn verkeer en Google Adsence omzet begon snel te dalen. Dus probeer ik een klein experiment nu, ik ingeschakeld vBET met alle talen ingeschakeld, maar met slechts vier talen wordt gecached en in een paar dagen geef ik je de resultaten.

kamilkurczak,
    Dit is een ernstig probleem dat moet worden aangepakt als er iets is veranderd Googles Crawling Strategie, Vanaf het begin van het jaar alle discussies die vertaald (52x) worden beschouwd als duplicate discussies periode. Dit is van invloed mij gegeven omdat ik heb een middelgrote forum 400.000 Berichten x 52 = Natuurlijk Dood!
    Ik begin te verliezen Adsense inkomsten en dit maakt me boos!

Heb je een PM, PS: Ik verwijderde de vBET cache na de waarschuwing.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

ok ik heb je PM. Ik zal controleren en ik wacht op de resultaten van uw test. Bedankt
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 13-01-11 in 14:40.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    ok ik heb je PM. Ik zal controleren en ik wacht op de resultaten van uw test. Bedankt
    Ik zal mijn setup te testen in de komende dagen maar wat kan je me vertellen over wat er gebeurt met Google? Wat hebben ze veranderd? Wat is vBET gaan doen? Dit probleem zal zeker alle hit van het medium | grote forums vroeger of later.

Groeten

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Gelieve manen een nieuwe thread met dit onderwerp - we zouden likt om alle kwesties te verzamelen in de discussies. Je kan plakken er een inhoud van uw PM met links? Ik wil graag laten zien dat het ons een andere werknemer, kan je?
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 14-01-11 in 14:28.

Senior Member

Waarom zou ik een nieuwe thread als het probleem is precies hetzelfde? Ik heb gestuurd je de e-mail met links in de PM als nodig is, Ik wil niet tot openbaarmaking van een gereserveerde Google e-mail omdat de lokale wet op de privacy te maken en omdat het ingaat tegen Googles TOS. U heeft alle noodzakelijke informatie dus geef me een antwoord.

Groeten

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Waarom zou ik een nieuwe thread als het probleem is precies hetzelfde? Ik heb gestuurd je de e-mail met links in de PM als nodig is, Ik wil niet tot openbaarmaking van een gereserveerde Google e-mail omdat de lokale wet op de privacy te maken en omdat het ingaat tegen Googles TOS. U heeft alle noodzakelijke informatie dus geef me een antwoord.

Groeten
    Omdat:
    1. Je hebt andere voorbeelden van URL's van Google
    2. De reden dat in uw geval kunnen verschillend zijn dat hier
    3. Het oplossen van dit probleem niet oplossen van uw een
    4. Op dit moment ben ik niet zeker wie heeft de kwestie - heeft de status van dit weer "Om uit te leggen", omdat het weer in thread auteur forum, of vanwege uw notitie.
    5. Zoals ik begrijp op dit moment bhanuprasad1981 wie is de auteur van deze draad niet meer over deze kwestie - dus dit onderwerp is gesloten.
    6. Onze medewerkers weten niet wie op dit moment te helpen zonder te lezen hele draad. We kunnen niet toestaan voor die - anders zullen we situaties waarin we nodig hebben om honderden berichten te lezen om te realiseren die nog steeds onze hulp nodig

Neem gewoon open nieuw onderwerp te maken eenvoudiger - wanneer denkt dat zijn eenvoudig dat zijn sneller gaan
    Laatst bewerkt door vBET; 14-01-11 in 19:10.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door bhanuprasad1981 View Post
    je hebt gelijk, ik dat e-mail te negeren, resultaat was 75% het verkeer verlies, samen met page rank vallen, heb ik geheel verwijderd VBET twee maanden terug, maar nog steeds het verkeer is nog steeds veel te laag in vergelijking met mijn sites het verkeer voor het installeren van vbet
    Hello. Vertel wat er actuele status van uw forum. Ik ben weinig kwijt, omdat Kamil toegestaan om twee kwesties te behandelen in een thread. Zoals ik zag je hebt te beantwoorden en een mogelijke reden - mis integratie. Je verwerkt deze, bevestigd dat de integratie nu OK is en stoppen met het beantwoorden van twee motten - onze medewerkers aangenomen dat het probleem is opgelost op het forum. Dus wat gebeurt er?

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Omdat:
    1. Je hebt andere voorbeelden van URL's van Google
    2. De reden dat in uw geval kunnen verschillend zijn dat hier
    3. Het oplossen van dit probleem niet oplossen van uw een
    4. Op dit moment ben ik niet zeker wie heeft de kwestie - heeft de status van dit weer "Om uit te leggen", omdat het weer in thread auteur forum, of vanwege uw notitie.
    5. Zoals ik begrijp op dit moment bhanuprasad1981 wie is de auteur van deze draad niet meer over deze kwestie - dus dit onderwerp is gesloten.
    6. Onze medewerkers weten niet wie op dit moment te helpen zonder te lezen hele draad. We kunnen niet toestaan voor die - anders zullen we situaties waarin we nodig hebben om honderden berichten te lezen om te realiseren die nog steeds onze hulp nodig

Neem gewoon open nieuw onderwerp te maken eenvoudiger - wanneer denkt dat zijn eenvoudig dat zijn sneller gaan
    1. Je hebt de Google e-mail. kamilkurczak heeft het Google e-mail. Ik kan niet reageren op de Google E-mail publiekelijk vanwege mijn lokale Country wet op de privacy en omdat het tegen de Google TOS, die zou me meteen verboden door Google Adsense.

2. Geef mij de reden | oplossing voor mijn probleem, omdat je allemaal het materiaal.

3. De waarschuwing e-mails die we ontvingen beiden zijn hetzelfde.

4. Ik heb hetzelfde probleem als de armen bhanuprasad1981, Nu is het te laat is voor hem, maar niet voor mij, is een prompt antwoord anders voorschrijft Ik zal hem een zekere dood te volgen.

5. Zoals ik al zei in punt 1. U en kamilkurczak beschikken over alle nodige informatie zodat niet rennen rond de struik en geef me een stevige nuttige reactie | vast te stellen en maak je geen zorgen over het verhogen van uw draad telt.

bhanuprasad1981 Beantwoord een paar dagen geleden (een paar onderwerpen die boven de mijne) en bevestigde wat ik zei en ook verklaard dat hij was kreupel, zijn citaat is eronder, ik weet niet waar je leest dat zijn probleem is verholpen??
    bhanuprasad1981,
    je hebt gelijk, ik dat e-mail te negeren, resultaat was 75% het verkeer verlies, samen met page rank vallen, heb ik geheel verwijderd VBET twee maanden terug, maar nog steeds het verkeer is nog steeds veel te laag in vergelijking met mijn sites het verkeer voor het installeren van vbet
    Dus ik moet aannemen dat zijn probleem niet is opgelost door vBET omdat hij verwijderd vBET allemaal samen. Voordat ik eindigen zoals ik hem wil antwoorden snel en zonder goedkope praten, omdat Ik ben verliezen geld en dit zal een probleem worden.
    Laatst bewerkt door mario06; 15-01-11 in 07:49.

Dus alsjeblieft nieuwe thread voor uw probleem. Je kunt er schrijven, dat de inhoud is in PM, maar we hebben nieuwe aangevinkt geopend voor nieuwe uitgifte te kunnen beheren. Open nieuwe thread voor uw probleem als je wilt onze steun. Deze zaak is voor bhanuprasad1981 en het is opgelost, omdat hij niet lijdt het probleem niet meer.

Geen nieuwe thread = geen geval voor onze medewerkers. Gelieve - dit is geen kwestie te bespreken. We beginnen werken bij de uitgifte wanneer nieuwe draad voor het aankomt en we zullen in staat zijn om adequaat te beheren. Wij zijn hier om u te helpen Wij bieden u onze gratis support. We hebben simpel proces waarmee de klanten zaken te beheren in goede manier. Door te weigeren om het proces te starten (het schrijven van nieuwe draad) u weigert ons te steunen.

Wij zullen u graag helpen - maar maak nieuwe thread met je probleem omschrijving - je kan er schrijven dat links was te sturen in PM, dan kunt u er onder andere link naar dit onderwerp. Toch moeten we u om ons een ticked door het starten van nieuwe draad in bugs rapporten of het oplossen van problemen sectie. Zodra je dat doet zullen we beginnen met werken. Onze klanten database is groter en groter en goed, zal eenvoudig en gebruikte proces kunnen wij al onze klanten te helpen in de beste manier en ons op de juiste beheer van hun gevallen mogelijk te maken.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •