Hoi, sorry om weer plaatsen, heb ik net een polish iemand post hier probleem van een grafiek de post is vertaald, maar de post titel is nog steeds in het Pools, kan iemand een kijkje nemen alstublieft?
Groet,
Simon
Hoi, sorry om weer plaatsen, heb ik net een polish iemand post hier probleem van een grafiek de post is vertaald, maar de post titel is nog steeds in het Pools, kan iemand een kijkje nemen alstublieft?
Groet,
Simon
Ga naar draad optie te bewerken, gaat u naar geavanceerde en controleer doet de titel is binnen langtitle bbocde. Zo niet - dan kunt u deze toevoegen (gebruik taal parameter - net zoals voor lang). Zeer waarschijnlijk is dit het.
Zoiets mag niet gebeuren als vBET maken opaquing het bericht (Zie vBET Google-opties voor meer informatie). Maar als iemand ondoorzichtig bericht met de hand in lang bbcode is, dan vBET zie dat iemand al nam de zorg over en doen geen wijzigingen doorvoert.
Vertel deed het helpen en doet het probleem is opgelost.
Ik voegde taal-tags en de draad titile ziet er als volgt nu
[Lang = pl] probleem z pewnym wykresem [/ lang]
EDIT: Mijn excuses Ik heb de tags toegevoegd worden zoals dit nu [Langtitle = pl] probleem z pewnym wykresem [/ langtitle] en vertaalde de titel ok, hoe krijg ik dat dit automatisch als de labels waren niet aanwezig voordat ik bewerkte de titel?
Groet,
Simon
Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 07-10-10 in 07:07.
Net zoals ik schreef - zie de Google Opties voor vBET in Admin CP. U kunt ervoor kiezen er een strategie hoe om automatisch toevoegen language tag. Wij raden het gebruik van Vertrouwen van Google als het vertrouwen waard, Dorpel is het verstandig om beschrijving van alle strategieën te lezen en beste voor u Hele beschrijving is in parameter beschrijving - dus gewoon in de plaats waar je ziek configureren
Ik koos Trust Gebruiker (als je aanbevolen in de software), zegt u dat de langtitle tag niet automatisch wordt toegevoegd?
Vertrouwen de gebruiker is het beste voor de prestaties, want geen Google vragen over opinie, wat kost tijd (stuur verzoek naar Google - wacht op antwoord).
Nog steeds van de gebruiker vriendelijke kant is het het beste om te gebruiken strategie die vertrouwen Google. Het is omdat niet alle gebruikers kunnen hebben hun standaardtaal, of soms gebruikers te stellen, maar weten ook forum taal en schrijven in het forum taal - in dat geval vBET zal ondoorzichtige punt in de taal van de gebruiker standaard taal. Zo kunt u post in het Engels, maar gemarkeerd als Frans, omdat de gebruiker in te stellen als zijn standaard taal.
Als u wilt optie te vertrouwen de gebruiker te gebruiken - we raden te dwingen de gebruiker om zijn standaard taal in te stellen. Je kunt het heel makkelijk - het is configureerbaar in vBET. Dus vBET kan doorverwijzen naar gebruikersprofiel pagina als de gebruiker niet ingesteld zijn standaard taal. Voor sommige gebruikers kan dit niet al te handig, maar de omleiding zal stoppen nadat de gebruiker standaard taal is ingesteld. U kunt zelfs kiezen wil je dat gebruikers worden doorverwezen maar net na het inloggen, of opnieuw en opnieuw tot de parameter is ingesteld (dan is de gebruiker niet in staat om iets te doen op uw forum tot zijn standaardtaal is ingesteld).
Michal, bedankt voor de reactie, Ik heb al de "Force gebruiker .." ingesteld en de gebruiker had zijn standaard taal om Poolse over registratie en publiceerde hij in het Pools, dus ik begrijp niet waarom de titel niet moeten hebben vertaald?
Ik heb niet echt willen downgraden prestaties en wacht op google zoals soms het forum wacht op goole custom search te worden geladen, wachtend voor post vertaling zou slecht zijn!