Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 19

Onderwerp: Wiki in subdirectory problemen

Junior Member

Default Wiki in subdirectory problemen

OK, ik heb een wiki in een subdirectory www.xxxxxxx.com / wiki, Mijn forums zijn in www.xxxxxxx.com / forums.

Ik ben een poging om de vertaling in mediawiki waarin mijn login informatie deelt met het forum op dit moment te integreren.

Ik ben het zien van de volgende DB-fout bij het testen:

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    Enig idee waar je moet kijken? Ik heb elke suggestie die u hebt gegeven aan anderen over hoe om te integreren. Het probleem is dat ik gewoon geen idee welke oplossing die ik nodig heb.

Dank u

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Het is een complete foutmelding? zo niet, plak hier een compleet een.

U kunt ook optimaliseren DB tabellen. om het te doen ga je gewoon naar je admincp-> maintence-> herstellen / optimaliseren tafels-> chect all-> en klik op voortzetten

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    Het is een complete foutmelding? zo niet, plak hier een compleet een.

U kunt ook optimaliseren DB tabellen. om het te doen ga je gewoon naar je admincp-> maintence-> herstellen / optimaliseren tafels-> chect all-> en klik op voortzetten
    Het niet zeggen dat de tabel corrupt is ... het zegt ongeldig SQL. Hoogstwaarschijnlijk te wijten aan iets mis met de herschrijft voor de wiki sub-dir of een onvolledige integratie met de wiki.

Ik weet zeker dat ik iets missen en op zoek naar de stappen die ik nodig heb voor mijn integratie.

Ik krijg er geen fouten op het forum zelf.

Junior Member

Hallo? Dit kan niet zo moeilijk voor jullie te diagnosticeren.
    Laatst bewerkt door Smaug; 07-10-10 in 00:12.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

De waarheid is dat het moeilijk te diagnosticeren - er is geen een fout nummer, noch foutmelding. Dat is waarom Kamil u vragen heeft het vol fouten communiceren of dat er iets uit daar.

Zonder foutmelding we blind zijn hier ... Vindt u meer informatie over, in het voorbeeld in logs?

Ook - zoals ik het begrijp het gebeurt alleen voor de wiki. Voor normale pagina's niet. Bent u met behulp van tabel prefix?

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ook - zoals ik het begrijp het gebeurt alleen voor de wiki. Voor normale pagina's niet. Bent u met behulp van tabel prefix?
    Ongeldig SQL is de fout.

Dit is wat er in de e-mail, ik heb geen fout nummer.

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    MySQL Version :
    De wiki tafels allemaal beginnen met "mw_", al de rest van de site, geen prefix. Ik zie hierboven waar het gezegde "buiten = true" twee keer. Ik zal kijken naar de herschrijft.

Ik weet voor een feit dat mijn implementatie is eigenlijk een schatting te maken welke instructies te gebruiken om de wiki te integreren. Wat ik wil weten is wat berichten van jou is van toepassing op mij. Maakt gebruik van wereldwijde mediawiki compleet? Ik echt niet weten, hoe zou ik in staat zijn om dat te vertellen?

Bedankt voor uw tijd

Junior Member

26 uur bump **********

Is er een vergoeding ik kan betalen voor de prioritaire reacties?

Dank u

Heel jammer voor de vertraging. We nemen geen betalingen voor prioritaire reacties. We stand (ik en Kamil), waar op het forum op donderdag en vrijdag - gewoon niet uit te zoeken wie zullen zorgen over deze kwestie. Ik voeg wat vraag te stellen meer licht, Kamil hoewel die ik nam dit geval ... Sorry. Wij doen het beter de volgende keer. Hopen ook u zult blij zijn te weten, dat zullen we starten voor een meer medewerker voor customer care (dit weekend of volgende week zal verschijnen advertentie)

U weet dat geïntegreerd mod global_complete gebruikt omdat pagina's zullen niet worden vertaald. Links met taalcode altijd goed werkt, maar pagina zal niet worden vertaald. Als zoiets gebeurt, dan kunt u zich wenden tips voor mods, die geen ondersteuning biedt voor global_complete. Dit kan alleen gebeuren voor mods, die haar eigen pagina's genereert en volledig te negeren vBulletin architectuur.

Over MySQL probleem - we zijn nog steeds blind. Ik dacht dat het zou kunnen voorvoegsel probleem zijn, maar u hem niet gebruikt voor vBulletin. Zonder extra informatie over de kwestie die wij niet in staat zijn te vertellen wat het is. Neem contact op met ondersteuning voor MySQL en waarom uw berichten hebben geen foutnummer noch foutbeschrijving vragen. Ook - heeft u controleren MySQL logs? Misschien is er meer over.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post

U weet dat geïntegreerd mod global_complete gebruikt omdat pagina's zullen niet worden vertaald. Links met taalcode altijd goed werkt, maar pagina zal niet worden vertaald. Als zoiets gebeurt, dan kunt u zich wenden tips voor mods, die geen ondersteuning biedt voor global_complete. Dit kan alleen gebeuren voor mods, die haar eigen pagina's genereert en volledig te negeren vBulletin architectuur.
    OK, het is niet een mod voor vBulletin, is Mediawiki op zichzelf. De enige link naar mijn forums is deze mod uit vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - vBulletin.org Forum

Omdat ik met deze mod voor "brug" de gebruiker sessies, ben ik nog steeds af of de wereldwijde volledig in gebruik is en dus nog steeds verward over welke toepassing de juiste is.

Over MySQL probleem - we zijn nog steeds blind. Ik dacht dat het zou kunnen voorvoegsel probleem zijn, maar u hem niet gebruikt voor vBulletin. Zonder extra informatie over de kwestie die wij niet in staat zijn te vertellen wat het is. Neem contact op met ondersteuning voor MySQL en waarom uw berichten hebben geen foutnummer noch foutbeschrijving vragen. Ook - heeft u controleren MySQL logs? Misschien is er meer over.
    Er is geen fout geregistreerd door mysql, ik heb net gecontroleerd door het openen van de error log dat is opgegeven in my.cnf.

Het is een ongeldig verklaring.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    De select is niet. Doe deze tabellen en velden kijken juist voor u? Waar is dat te selecteren wordt aangeroepen vanaf?

Hartelijk dank voor uw hulp

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •