Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 19

Onderwerp: Wiki in subdirectory problemen

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post

U weet dat geïntegreerd mod global_complete gebruikt omdat pagina's zullen niet worden vertaald. Links met taalcode altijd goed werkt, maar pagina zal niet worden vertaald. Als zoiets gebeurt, dan kunt u zich wenden tips voor mods, die geen ondersteuning biedt voor global_complete. Dit kan alleen gebeuren voor mods, die haar eigen pagina's genereert en volledig te negeren vBulletin architectuur.
    OK, het is niet een mod voor vBulletin, is Mediawiki op zichzelf. De enige link naar mijn forums is deze mod uit vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - vBulletin.org Forum

Omdat ik met deze mod voor "brug" de gebruiker sessies, ben ik nog steeds af of de wereldwijde volledig in gebruik is en dus nog steeds verward over welke toepassing de juiste is.

Over MySQL probleem - we zijn nog steeds blind. Ik dacht dat het zou kunnen voorvoegsel probleem zijn, maar u hem niet gebruikt voor vBulletin. Zonder extra informatie over de kwestie die wij niet in staat zijn te vertellen wat het is. Neem contact op met ondersteuning voor MySQL en waarom uw berichten hebben geen foutnummer noch foutbeschrijving vragen. Ook - heeft u controleren MySQL logs? Misschien is er meer over.
    Er is geen fout geregistreerd door mysql, ik heb net gecontroleerd door het openen van de error log dat is opgegeven in my.cnf.

Het is een ongeldig verklaring.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    De select is niet. Doe deze tabellen en velden kijken juist voor u? Waar is dat te selecteren wordt aangeroepen vanaf?

Hartelijk dank voor uw hulp

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

De SQL-query zelf is OK - als je zelf geschreven hebt is het werken voor vBulletin.

U hebt toegevoegd belangrijke informatie - MediaWiki is niet vBulletin mod. Zodat vBET deze niet kunnen ondersteunen. Als MediaWiki is niet vB mod dan definitief is het niet met behulp van een haak vB - je zelf geschreven hebt dat het standalone applicatie. vBET i vBulletin Enterprise Translator - wij vertalen vBulletin.

Dus de reden van deze fout is dat vBulletin niet is geïnitialiseerd - het is niet gebruikt op alle ...

Ik ben markering dit probleem als opgelost, omdat we weten dat de reden nu, en we weten dat het niet is vBET bereik op alle - vBET is niet bereid om pagina's die geen verband houden vBulletin vertalen.
    Laatst bewerkt door vBET; 10-10-10 in 21:48.

Junior Member

De SQL-query zelf is OK - als je zelf geschreven hebt is het werken voor vBulletin.

U hebt toegevoegd belangrijke informatie - MediaWiki is niet vBulletin mod. Zodat vBET deze niet kunnen ondersteunen. Als MediaWiki is niet vB mod dan definitief is het niet met behulp van een haak vB - je zelf geschreven hebt dat het standalone applicatie. vBET i vBulletin Enterprise Translator - wij vertalen vBulletin.

Dus de reden van deze fout is dat vBulletin niet is geïnitialiseerd - het is niet gebruikt op alle ...

Ik ben markering dit probleem als opgelost, omdat we weten dat de reden nu, en we weten dat het niet is vBET bereik op alle - vBET is niet bereid om pagina's die geen verband houden vBulletin vertalen.
    Dan hoe anderen hier vertalen MediaWiki? Heeft geen zin om mij waarom zij wel en ik kan het niet. Ze zijn het runnen van een brug net als ik.

De query zou onjuist zijn geweest, omdat ik misschien niet goed hebben geïmplementeerd.

http://www.vbenterprisetranslator.co...mediawiki.html

Houdt u er rekening mee dat ik niet MediaWiki product kennen. Mijn laatste reactie op basis van uw beschrijving - dat het standalone applicatie. Verander ik de status van Om uit te leggen en opnieuw controleren

Zoals ik het zie is er MediaViki is geen aparte toepassing - het is geïntegreerd met vBulletin en pagina wordt gegenereerd door vBulletin. U kunt controleren of het zelf - er is adres.

Zoals ik op uw forum MediaWiki is niet geïntegreerd - pagina is niet gegenereerd door vBulletin. Dit is het verschil.

Dus eerst te integreren MeidaWiki met vBulletin. En wanneer pagina's worden gegenereerd door vBulletin (zelfde header, footer, etc.) dan kunt u integreren met vBET.

Junior Member

Zoals ik het zie is er MediaViki is geen aparte toepassing - het is geïntegreerd met vBulletin en pagina wordt gegenereerd door vBulletin. U kunt controleren of het zelf - er is adres.

Zoals ik op uw forum MediaWiki is niet geïntegreerd - pagina is niet gegenereerd door vBulletin. Dit is het verschil.

Dus eerst te integreren MeidaWiki met vBulletin. En wanneer pagina's worden gegenereerd door vBulletin (zelfde header, footer, etc.) dan kunt u integreren met vBET.
    Verwezen Het product is vergelijkbaar met wat ik lopen. Ik ben verbonden aan het forum als de twee producten delen inloggen info tussen hen.

Wil je zeggen dat ik nodig om de kop-en voettekst om uw mod gedragen voor mij graag andere persoon zijn?

Nee, het is geen geval van het opnemen van voettekst of koptekst. Het is het geval van integratie wiki-pagina's, te worden gegenereerd door vBulletin motor.

Net zoals ik schreef - onze klant die gebruik maakt van vBET gaan vertalen wiki-pagina's gebruikt het om echt te vertalen vBulletin pagina die wiki-pagina's (waarschijnlijk - dit is hoe ik het zie) toont. Dat is de reden waarom vBET werkt daar. Zoals ik op uw forum wiki-pagina wordt niet gegenereerd door vBulletin motor.

Neem dan contact op met de gebruiker die het al gedaan en hem te vragen voor de integratie details tussen vBulletin en MediaWiki. Het is gerelateerd aan dezelfde mod, maar dat betekent niet dat een aantal extra taken niet werd gedaan. Zoals ik schreef resultaten verschilt tussen de jouwe forums, dus ik vermoed dat er iets meer hier werd gedaan (het kan zelfs dit mod configuratie probleem worden, of gewoon toegang geven - verkeerde URL).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •