Oorspronkelijk geplaatst door
vBET
Ook - zoals ik het begrijp het gebeurt alleen voor de wiki. Voor normale pagina's niet. Bent u met behulp van tabel prefix?
Ongeldig SQL is de fout.
Dit is wat er in de e-mail, ik heb geen fout nummer.
Code:
Database error in vBulletin 3.8.3:
Invalid SQL:
SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
MySQL Error :
Error Number :
Request Date : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
Error Date : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
Script : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
Referrer :
IP Address : xxxxxxxxxxxxxxxxx
Username : xxxxxxxxxxxxxx
Classname : vB_Database_MySQLi
MySQL Version :
De wiki tafels allemaal beginnen met "mw_", al de rest van de site, geen prefix. Ik zie hierboven waar het gezegde "buiten = true" twee keer. Ik zal kijken naar de herschrijft.
Ik weet voor een feit dat mijn implementatie is eigenlijk een schatting te maken welke instructies te gebruiken om de wiki te integreren. Wat ik wil weten is wat berichten van jou is van toepassing op mij. Maakt gebruik van wereldwijde mediawiki compleet? Ik echt niet weten, hoe zou ik in staat zijn om dat te vertellen?
Bedankt voor uw tijd