OK, ik heb een wiki in een subdirectory www.xxxxxxx.com / wiki, Mijn forums zijn in www.xxxxxxx.com / forums.
Ik ben een poging om de vertaling in mediawiki waarin mijn login informatie deelt met het forum op dit moment te integreren.
Ik ben het zien van de volgende DB-fout bij het testen:
Enig idee waar je moet kijken? Ik heb elke suggestie die u hebt gegeven aan anderen over hoe om te integreren. Het probleem is dat ik gewoon geen idee welke oplossing die ik nodig heb.Code:Database error in vBulletin 3.8.3: Invalid SQL: SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie; MySQL Error : Error Number : Request Date : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM Error Date : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM Script : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it Referrer : IP Address : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Username : xxxxxxxxxx Classname : vB_Database_MySQLi
Dank u