Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post

U weet dat geïntegreerd mod global_complete gebruikt omdat pagina's zullen niet worden vertaald. Links met taalcode altijd goed werkt, maar pagina zal niet worden vertaald. Als zoiets gebeurt, dan kunt u zich wenden tips voor mods, die geen ondersteuning biedt voor global_complete. Dit kan alleen gebeuren voor mods, die haar eigen pagina's genereert en volledig te negeren vBulletin architectuur.
OK, het is niet een mod voor vBulletin, is Mediawiki op zichzelf. De enige link naar mijn forums is deze mod uit vb.org:
MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - vBulletin.org Forum

Omdat ik met deze mod voor "brug" de gebruiker sessies, ben ik nog steeds af of de wereldwijde volledig in gebruik is en dus nog steeds verward over welke toepassing de juiste is.

Over MySQL probleem - we zijn nog steeds blind. Ik dacht dat het zou kunnen voorvoegsel probleem zijn, maar u hem niet gebruikt voor vBulletin. Zonder extra informatie over de kwestie die wij niet in staat zijn te vertellen wat het is. Neem contact op met ondersteuning voor MySQL en waarom uw berichten hebben geen foutnummer noch foutbeschrijving vragen. Ook - heeft u controleren MySQL logs? Misschien is er meer over.
Er is geen fout geregistreerd door mysql, ik heb net gecontroleerd door het openen van de error log dat is opgegeven in my.cnf.

Het is een ongeldig verklaring.

Code:
Invalid SQL:
SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
De select is niet. Doe deze tabellen en velden kijken juist voor u? Waar is dat te selecteren wordt aangeroepen vanaf?

Hartelijk dank voor uw hulp