Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Gebruikers die taal niet gehonoreerd

Senior Member

Default Gebruikers die taal niet gehonoreerd

Ik ben geregistreerd als een nieuwe gebruiker en geselecteerde Spaans als mijn posting taal, als ik dan ingelogd op het forum in het Engels was in plaats van Spaans (i verblijft in Engeland, dus mijn browser is Engels, maar in vbet instellingen heb ik gekozen voor "vertrouwen de gebruiker" ), i gecontroleerd in de usercp details bewerken en de gekozen taal shows Spaans?

Kunt u adviseren alstublieft?

Groet,
    Simon

EDIT: de taal vlag (spaans) kan niet worden geselecteerd zodat een deel is voldaan aan haar alleen dat het niet de pagina te vertalen naar het Spaans!
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 05-10-10 in 21:06.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Vertrouwen de gebruiker optie is om Google Language Detection. Google is niet gevraagd over taal op alle, door de gebruiker instellingen gebruikt. we vertrouwen de gebruiker die de boodschap die hij schreef, is in zijn taal, die hij in te stellen. Is alleen te berichten geschreven door deze gebruiker.
    Forum taal zal altijd zo zijn dat u hebt gekozen. (Bijvoorbeeld "engels")

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

vBET zal omleiden naar andere specifieke taal wanneer u een speciale optie in het Misc genaamd sectie Omleiden naar gebruikerstaal U kunt eenvoudig te testen door het veranderen van uw browser taal-instellingen, herstart de browser (redirection is alleen voor eerste verzoek ter zitting, dus we laten de gebruiker het later moet wijzigen) en soms helder cookies (indien browser zal zitting te houden na het opnieuw opstarten).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •