Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 17

Onderwerp: Hoe kan ik mijn eigen CPM vBAdvanced pagina te integreren buiten het forum wortel?

Senior Member

Default Hoe kan ik mijn eigen CPM vBAdvanced pagina te integreren buiten het forum wortel?

Hallo allemaal,
    Ik heb net een beetje hulp krijgen van de product te werken en het doet mooi nu, maar ik ben met behulp van vBAdvanced eigen CPM (niet vBadvanced dynamiek) en de pagina is op domein niveau dat wil zeggen www.thecodecage.com / index.php mijn forum is op dit niveau www.thecodecage.com / forumz hoe krijg ik de vertaling naar te werken op deze pagina?

Groet,
    Simon

Senior Member

Alleen maar om u te laten weten dat ik heb bewerkt includes / vba_cmps_include_top.php om er zo uitzien
    <? Php
    global $ vbenterprisetranslatorflags;
    global $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
    eval ('$ navbar = "'. fetch_template ('navigatiebalk').'";');

/ / ++============================================== ===========================++
    / / | | VBadvanced eigen CPM v3.1.0 (vB 3.6 - vB 3.8) - 88781
    / / | | © 2003-2009 vBadvanced.com - Alle rechten voorbehouden
    / / | | Dit bestand kan niet worden herverdeeld in zijn geheel of belangrijk onderdeel.
    / / | | vBadvanced
    / / | | Gedownloade 16:57, zon 11 januari 2009
    Maar de vlaggen niet zien dus het cant worden vertaald?

Groet,
    Simon

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Senior Member

Dit is de top van mijn domein niveau. Htaccess
    Code:
    RewriteEngine on
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Track urls buiten is ingeschakeld, maar nog steeds niet zien?

. htaccess in de eerste plaats naar buiten pagina moet worden:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

rewritecond %{query_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Plak deze regels in je. htaccess

Senior Member

Kamil, bedankt voor het antwoord, de top van de mijn. Htaccess ziet er nu als volgt uit
    Code:
    RewriteEngine on
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

rewritecond %{query_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    maar ik kan nog steeds niet de vlaggen lijken, zodat niet kan vertalen controleren.

EDIT: infact andere landen nu niet kunnen zien de homepage
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 06-10-10 in 10:30.

Senior Member

Kamil, heb ik uitgebreid je FTP toegang tot domeinniveau

kijk nu eens:
    Als u deze url: Cage Code - Pomoc pakietu Microsoft Office - Microsoft Office dyskusja
    is vertaald, maar ik kan niet zien van de vlaggen, dus we moeten deze vlaggen toe te voegen met de hand

Senior Member

Bedankt, hoe doen we dat?

Groet,
    Simon

zo,
    1. Ga naar je admincp-> vBET-> vlaggen
    2. stellen Vlaggen Place naar Gewoonte
    3. toe te voegen in de template in goede plek (op het forum is onder het logo afbeelding)
    deze code:
    PHP Code:
    $vbenterprisetranslatorflags 
    (Vinden een goede plaats door zoekmachine in uw admincp-> Styles & Templates-> Zoeken in sjablonen)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •