Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Niet in staat om talen te veranderen

Senior Member

Default Niet in staat om talen te veranderen

Quote:
    Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd
    Ik heb je installeren de instructies gevolgd om de brief nu kan niemand toegang tot alle discussies die at all!

Kunt u mij helpen?

Groet,
    Simon
    De draden zijn nu zichtbaar (strange!), maar je niet kunt veranderen taal, als je je doorgestuurd naar een standaard vBulletin melding je hebt een ongeldige link gevolgd, contact op met de beheerder.

De enige manier om terug te keren naar de forums moedertaal is het veranderen van welke taal in de navigatiebalk ie / forumz / fr / naar / forumz / nl /

Ik ben 100% zeker dat ik heb gevolgd, gecontroleerd en opnieuw gecontroleerd uw instructies, ik heb vBSEO en vBSEO sitemap en maakte de vereiste veranderingen.

Groet,
    Simon

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hoe zit het met je. htaccess regels?
    Heb je geen configuraties admincp-> vBET-> hoofd?

Senior Member

Geconfigureerd hoofd-en installatie van uw 2 herschrijven lijnen in mijn beide. Htaccess (een buiten het forum wortel en een binnen)

Senior Member

Hebben om uit te gaan gedurende 1 uur terug zijn om eventuele vragen te beantwoorden rond 16:00 GMT

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

je geplakt verkeerde. htaccess regels.

juiste vorm hieronder:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 05-10-10 in 14:55.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •