Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 21

Onderwerp: PhotoPlog probleem

Senior Member

Nieuwe. Htaccess lijkt gewoon 301 / pl / galerie / gallery.

Ik ben momenteel met behulp van uw nieuwe root htaccess bestand, en hebben geprobeerd het met beide van de bestanden in de Galerij u op de hoogte hierboven. Ik verliet de laatste van de twee in.

Senior Member

Ik zet in deze galerij htaccess, en de urls werken nu. Er zijn echter geen vertalingen daadwerkelijk uitgevoerd op de pagina. Het even welke ideeën?

Code:
    RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/gallery/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../gallery/&%{QUERY_STRING} [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Ik weet dat PhotoPlog is tamelijk nauw geïntegreerd met vBulletin, maar het kan zijn eigen global_complete haak in plaats van vB het gebruik. Het even welke ideeën?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hier heb je de instructies voor integratie: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Er is beschreven hoe te integreren met mods die global_complete haak thuisluisteraar ondersteunen. In voorbeeld PhotoPost niet - ik weet niet hoe het is in het geval van Photoploq

Maar goed, ik dit gecontroleerd URL: pl / gallery / - Pentax Nieuws & Rumors - PentaxForums.com en het doet nog steeds niet werkt ... Je schreef dat het nu prima, maar zoals ik het zie is het niet ...
    Zoals ik het zie wijzigingen worden verkeerd. Er is geen instructie waarin wordt beschreven om regels te stellen met taal codes binnenkant van de plugin directory.

Probeer deze set.
    Voor de belangrijkste htaccess.:
    Code:
    Options All -Indexes
    Options +FollowSymLinks

ErrorDocument 404 http://www.pentaxforums.com/404.php

RewriteEngine on
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [QSA]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [QSA]
    Voor de gallery htaccess.:
    Code:
    RewriteEngine On

RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../gallery/&%{QUERY_STRING}

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Of voor voor de galerie htaccess (niet volgens de instructies - probeer het later).:
    Code:
    RewriteEngine On

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [QSA]

RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../gallery/&%{QUERY_STRING} [L]
    Houdt u er rekening mee dat dit geen geval waarin global_complete wordt niet ondersteund, maar laten we eerst gewoon vertaling koppelingen werken naar behoren en dan kijken wat er aan de hand met de vertaling.

Plrase probeer het met de stand versies voor galerij. Htaccess. Indien nog steeds niet werkt kun je ook proberen dit voor de belangrijkste htaccess (met stand versies voor galerie htaccess)..:
    Code:
    Options All -Indexes
    Options +FollowSymLinks

ErrorDocument 404 http://www.pentaxforums.com/404.php

RewriteEngine on
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [QSA]
    Dit is ook aanpassing door uw regel die kaarten everthing op index.php - Ik denk dat dit de reden waarom het niet werkt op dit moment.
    Laatst bewerkt door vBET; 10-11-10 in 18:22.

Senior Member

Mijn htaccess bestand is feitelijk onjuist (brak andere map paden), dus nam ik het op.

Bedankt voor de suggesties, ik zal binnenkort proberen die.

Toch moet de galerie pad niet / gallery / pl / plaats / pl / gallery /? Het forum structuur is vergelijkbaar: / forums / pl / plaats / pl / forums /

Senior Member

Het lijkt erop dat de tweede wortel htaccess samen werkt met de eerste galerij htaccess!

Proberen Natuur - Pentax gebruiker Photo Gallery

Het 301 is de reguliere pagina, maar ik denk dat is vooruitgang. Nu moeten we uitzoeken hoe tracking-URL en de werkelijke vertaling naar het werk te krijgen. De 301 kan te wijten zijn aan een vBSEO 301, maar ervan uitgaande dat zal worden vastgesteld, wat zijn de volgende stappen?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Mijn htaccess bestand is feitelijk onjuist (brak andere map paden), dus nam ik het op.

Bedankt voor de suggesties, ik zal binnenkort proberen die.

Toch moet de galerie pad niet / gallery / pl / plaats / pl / gallery /? Het forum structuur is vergelijkbaar: / forums / pl / plaats / pl / forums /
    Gallery is niet in het forum dat is waarom het hebben verschillende URL-structuur.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Het lijkt erop dat de tweede wortel htaccess samen werkt met de eerste galerij htaccess!

Proberen Natuur - Pentax gebruiker Photo Gallery

Het 301 is de reguliere pagina, maar ik denk dat is vooruitgang. Nu moeten we uitzoeken hoe tracking-URL en de werkelijke vertaling naar het werk te krijgen. De 301 kan te wijten zijn aan een vBSEO 301, maar ervan uitgaande dat zal worden vastgesteld, wat zijn de volgende stappen?
    Ja ik dit zie 301 redirect. Het zou niet mogen gebeuren en ja, het is mogelijk dat het is gemaakt door vBSEO. Eerst zorg ervoor dat u hebt ingeschakeld URL tracking buiten forum directory in opties in Admin CP
    Indien nog steeds redirect dan kunt u controleren hoe het zal werken met de 2e. Htaccess voor de galerij.
    Indien u nog hebben redirect voor een ogenblik commentaar in galerie htaccess regel vBSEO en controleren doet 301 er nog steeds voordoet -. We willen bevestigen dat doet is het vBSEO fout. Ook als het niet dan redirect raadpleeg dan doet pagina is vertaald, of niet (we willen ook bevestigen doet haak global_complete wordt gebruikt in uw mod)

Senior Member

Ik zal doorgaan en controleren nu. Ik ben er vrij zeker PhotoPlog gebruikt zijn eigen photoplog_global_complete haak, zodat we misschien toe te voegen een functie oproepen handmatig. Ik kom na een update op deze korte termijn.

Senior Member

Nog steeds omgeleid nadat ik verwijderd door custom redirects. Wat zou onze volgende stap zijn?

In de eerste plaats - sorry voor de late antwoord. Ik mis je post en Mateusz just me te herinneren over.

Gelieve PM toegangsgegevens voor uw Admin CP + FTP - we moeten om het te controleren aan uw kant. Deze redirect zou niet mogen gebeuren, en daarmee kunnen we niet bepalen wat er moet volgende stap zijn. Met andere woorden - volgende stap is het maken van deze redirect verdwijnt.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •