Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 15

Onderwerp: Na de installatie kreeg ik blanco pagina

Junior Member

Default Na de installatie kreeg ik blanco pagina

Ik lees aandachtig en volgde alle instructies op, maar na installatie kreeg ik blanco pagina. Er iets mis is, maar ik weet het niet.

Ik heb vBSEO integratie eerste. Geplaatst op alle bestanden en geïnstalleerde plugin. Nu kan ik geen toegang tot alle pagina's zelfs mijn admincp.

Ik geconfigureerd mijn vBSEO bestanden en verwijderde alle geüploade vbet bestanden. Ik kon het niet verwijderen van vbet plugin van mijn admincp. Ik zie vbet database-bestanden van mijn Plesk Panel.

Wat kan ik nu doen? Ik heb je dringend hulp.
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 02-10-10 in 19:32.

Junior Member

Ik met een handicap alle plugin eerste haken. Ik verwijderde vbet database-bestanden, omdat ik niet kon verwijderen normale manier (verwijderen van admincp) heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd vBSEO plugin het. Mijn forum lijkt nu ok.

Ik heb nog steeds vbet opties op mijn admin control panel.

Ik weet zeker dat ik volg alle instructies zoals het zou moeten zijn. (Kan ik ongelijk heb)

Ik denk dat ik cpu of een ontbrekende bestanden (curv, zoiets) op mijn server.

Ik denk dat er geen technische ondersteuning. Late ondersteuning is onzin.

Junior Member

Ik vroeg mijn server spullen. Mijn server heeft al KRUL en iconv. Wat was het probleem?

In de tussentijd gebruik ik custom vBulletin stijl. Kan het probleem?
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 02-10-10 in 22:02.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik ben op het nu. Ik zal volledig antwoord in een minuut.

Aangepast sjabloon mag niet worden een probleem. Ook het opnieuw installeren vBSEO niet nodig was. Als zoiets gebeurt tijdens de volgende vBET te installeren kunt u gewoon overschrijven veranderd vBSEO bestanden met hun oorspronkelijke inhoud (van vBSEO pakket).

Ik kan niet zeggen wat er precies fout is gegaan. Het zou verkeerd vBSEO integratie of iets anders.

Gelieve opnieuw te maken installatie. Deze keer te controleren hoe het forum zich gedraagt na elke stap (dus we zullen weten wat het probleem vBET of vBSEO integratie). Als het niet lukt op een stap - gaan niet naar de volgende. Dus:
    1. Gemaakt vBET de installatie en de nodige configuratie (geen set SEO link nog niet veranderen andere opties - alleen de noodzakelijke dingen). Controleer doet forum werkt. Controleer doet vertaling werkt. Als uw forum niet werkt - disable vBET en laat het ons weten. Als Admin CP niet werkt ook - wereldwijd uit te schakelen haken, dan schakelt vBET en wereldwijd kunnen haken. Ook laat het ons weten.
    2. Stel SEO koppelingen en voeg vBET. Htaccess regels. Controleer doet het forum en de vertalingen werken.
    3. Gemaakt vBSEO integratie. Controleer doet het forum en de vertalingen werken.
    4. Verandering vBET opties als je wilt (misschien heb je probleem met een aantal specifieke configuratie). Controleer doet het forum en de vertalingen werken.

Ook zie dit: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Laatst bewerkt door vBET; 03-10-10 in 01:04.

Junior Member

Ik ga stap voor stap als je tegen me zei.

Ik gebruik vBSEO 3.5.2. Tijdens de integratie van de vBSEO:

vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php

Zoek:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Vervang het met deze code:
    $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Als ik vervangen deze code heb ik blanco pagina. Ik heb drie keer allemaal dezelfde waren. Ik wacht op uw antwoord.
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 03-10-10 in 08:47.

Zoals ik begrijp dat u langs 2de stap, dus je hebt de nodige wijzigingen in. Htaccess-bestand. Geef ons uw gehele inhoud van htaccess bestand -. Misschien worden gebruikt verkeerde regels (voor forums zonder vBSEO), of dat zijn op de verkeerde plaats - we zullen controleren. Als die in orde zijn. Wij vragen u om toegang details te controleren en uitsluitend het voor u op plaats.

Ook rekening mee dat we niet vBET nog contact op met vBSEO 3.5.2. Installeren we het op onze test bijvoorbeeld morgen en controleren op problemen. Dus als het zal iets gemeen hebben geven we oplossing zonder toegang details. Als van onze kant het zal werken - zullen wij u vragen om toegang tot informatie.

Junior Member

Eerst ben ik begonnen met de integratie van vBSEO volgens uw handleiding. Ik ben bij de derde stap van de integratie.

". Opmerking: Als u gebruik maakt van vBSEO ga dan eerst naar vBSEO Integratie sectie Anders na het uploaden vBET bestanden, zult u niet in staat zijn om het forum te gebruiken (zelfs Admin CP) totdat u gemaakt vBSEO Integraiton."

Ik heb niet verander ik mijn. Htaccess bestand

# Commentaar van de volgende regel (voeg '#' aan het begin)
    # Om mod_rewrite functies uit te schakelen.
    # Let op: je moet nog steeds de hack uit te schakelen in
    # De vBSEO bedieningspaneel om te stoppen url herschrijven.
    RewriteEngine On

# Sommige servers vereisen de RewriteBase richtlijn te worden
    # Ingeschakeld (verwijder '#' aan het begin om te activeren)
    # Let op: indien ingeschakeld, moet u het pad ook
    # Om je root vB map (dat wil zeggen RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Mijndomein \\. Com
    # RewriteRule (.*) http://www.mydomain.com/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 03-10-10 in 18:13.

Dus dit is het probleem. Sorry - er is klein, maar in de installatie-instructies. We veranderden de integratie dus dat het niet passende manier meer. We zullen corrigeren in onze readme-bestand (we verwijderd van vBET4.x readme, maar vergat om het te verwijderen uit vBET3.x) - sorry voor de problemen.

Still - Ik gaf u exacte instructies wat te doen en je niet braak. We zullen niet in staat om je te helpen als je geen gebruik maken van onze hulp. Neem gewoon braak precies instructies die ik je gaf en vervolgens of er nog steeds elk vraagstuk over schrijven. Dus stap 3 ongedaan maken en doe stap 1 en 2 de eerste plaats. Ik schreef heel duidelijk dat u kunt naar de volgende men slechts na controle werkt met de werkelijke een:
    Deze keer te controleren hoe het forum zich gedraagt na elke stap (dus we zullen weten wat het probleem vBET of vBSEO integratie). Als het niet lukt op een stap - gaan niet naar de volgende.
    Laatst bewerkt door vBET; 03-10-10 in 17:57.

Junior Member

Ik heb stap 1 en stap 2 van integratie. Ik volg je leest me instructie.

Wijzig je read me bestand. Ik wacht het.
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 03-10-10 in 18:02.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •