Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Alleen maar de bevestiging van de upgrade-procedure

Junior Member

Default Alleen maar de bevestiging van de upgrade-procedure

Ik hoef alleen maar om de upgrade procedure te verduidelijken op VBet

Im dit moment draaien VB3.8.1, met vBSEO 3.5.2 en 2.3.10 vbet
    Ik zal de upgrade naar vbet 336 (geef of neem een punt hier en daar)

Volgens de instructies

Dood de herschrijfregels in htaccess
    Uninstall 2.3.10

Update vBSEO bestanden met bewerkte degenen (wordt het forum nog functioneren, terwijl dit het geval is)
    Upload alle bestanden vbet
    Importproduct en wijzigen indien nodig

Hebben we nog steeds de Google API sleutel nodig?

In elk stadium van de bovenstaande update zal de forums ophouden te werken tot de veranderingen compleet zijn of het zal helemaal het werk door het upgrade proces

Welke versie van de htacess herschrijfregels, gebruiken we met vBSEO?

Een andere vraag. Als ik een gebruiker als zijnde Spaanse taal standaard
    Kan ik RSS-feeds te nemen van lokale kranten, hen door die gebruiker post en hebben de posten in mijn standaard taal op het forum als in het Engels

Sorry dat ik een pijn met het bovenstaande, ik moet gewoon zijn de dingen helder in mijn hoofd, plus Im lijden met man griep, die in de hersenen functioneren dont volledig te helpen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

U eerst uninstall volledig gratis versie (inclusief het verwijderen van. Htaccess regels). Dan moet je een betaald een. En dan te integreren met vBSEO. Dus vBSEO integratie vastgesteld op het einde.

Google API key was nooit verplicht, maar Google op prijs stellen wanneer je het gebruikt. Dus we adviseren om het te gebruiken. Houdt u er rekening mee dat wanneer je gratis versie te verwijderen al uw configuratie zal worden gegaan. Dus je kunt copy-pase je Google API sleutel tot een tijdelijk bestand.

Forum zou moeten werken de hele tijd. Natuurlijk vertaald links zullen niet werken in de tussentijd tussen het verwijderen van oude versie en compleet installeren en te integreren nieuwe. Nog steeds een normale pagina's worden goed

Regels voor het betaalde versie vindt u in vBET pakket. Ook in de beschrijving van parameter overstap naar SEO link komt u verwijzen naar deze regels te vinden (je moet wijzigen als forum maakt gebruik van sub-directory, dus wees gewoon braak de instructies die daar).

Op dit moment vBET ondersteunt vertaling alleen van uitgaande RSS-kanalen. We hebben al beschikken over verzoek om ook ondersteuning vertaling van inkomende RSS-kanalen en zoals ik herinner me het is aanvaard (nog steeds geen releasedatum gepland voor deze).

Hopen dat de griep weg zal snel gaan Vraag het maar aan wanneer u wilt. Alles is goed beschreven en we zullen vragen beantwoorden als deze kwamen. Dus je kunt gebruik maken van onze gratis online support, of zelfs gewoon bestellen installatie service voor $ 30 en laat het werk aan ons

Junior Member

Hoera voor dat Michael.
    De manier waarop te lezen was te doen de code vBSEO eerste veranderingen of niets zouden werken, ook admincp
    Vervolgens het uploaden en installeren van vbet
    Dus het is een geval van installatie vbet, dan is de vBSEO wijzigingen voorafgaand aan het doen van eventuele inschakelen bits

Bedankt voor de hulp en zetten me direct op deze

Werkelijke een is veiliger

Junior Member

Geupload alle bestanden, gemaakt vBSEO veranderingen enz.
    Toen ik het product mogelijk te maken, krijg ik geen tekst weergegeven op de forums op alle
    In admin cp, u probeert om wijzigingen op te slaan, voert u serienummer van het product etc. en niets bespaart.
    U klikt op op te slaan en krijg een leeg scherm

Ik heb het product uit te schakelen op dit moment

Junior Member

Vond dat ik moest het product uit te schakelen, de wijzigingen opslaan. Set talen enz.
    Dan weer in staat stellen het product om alles te werken
    Alle lijkt het goed te werken nu al

Dus als je proberen om die te vertalen kunt u onverwacht gedrag.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •