Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 14 van 14

Onderwerp: Gebruikers posten in verschillende talen

Senior Member

Bedankt voor het beantwoorden en uitleggen, zul je het vrijgeven van een bijgewerkte versie al snel dat zorg draagt voor de vBSEO & sitemap automatisch?

Als ik moet vlaggen laten zien aan de indexering van Google te krijgen kan ik nog steeds automatische taal te wijzigen?

Voor mijn custom bbcode heb ik toe te voegen aan php bestanden onder de CODE bbcode voor mijn versie samen met het extra bestand voor de code om terug te kijken naar het nog steeds de <pre> labels ... enz is hier een voorbeeld draad Verandering VBA-code af te drukken met geselecteerde pagina denkt u dat er problemen zijn met vbet op mijn site?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

We zullen niet vrijgeven vBET versie die taarten zorg over vBSEO en sitemap integratie automatisch. Dit is niet mogelijk, omdat deze mods niet zorgt voor die (hebben geen haken). Dat is de reden waarom de integratie eenvoudig wijzigingen in de code vereist - het is zeer goed beschreven in de leesmij-bestand op zoek-vervang niveau - het is dus genoeg te weten hoe je text editor bo gebruik gemaakt.

Je hoeft niet moeten vlaggen voor google als je integreren met sitemap generator. Toch adviseren wij om te vlaggen hebben opgenomen (al beschreven waarom). Opties voor het beheer en de vlaggen voor het doorsturen van zijn gescheiden. Dus je kunt hebben in elke sonfiguration die u wilt. Het Menas dat je vlaggen en automatische doorverwijzing hebben op basis van broswer taalinstellingen

Als uw speciale markering (zoals ik schreef, volgens vBulletin architectuur bbcodes worden geregistreerd door speciale vBulletin haak, of ook door Admin CP - en ik ben nog steeds niet zeker is gedaan op die manier) is alleen de binnenkant van CODE bbocde vervolgens gebruikt zie ik geen probleem - de inhoud van CODE, zijn PHP en HTML bbodes niet vertaald

Senior Member

Ok Nog een laatste vraag, kan als ik de aankoop en het breekt mijn aangepaste bbcode (dat is een van de meeste functies van mijn site) i te verwijderen en krijg een terugbetaling binnen laten we zeggen 10 dagen?

Op dit moment heb ik google translate (dat is de kern van je mod), waarin alles (behalve facebook) inclusief bbcode CODE, als je mod werkt zoals beoogd zonder vertaling bbcode Ik zou blij zijn om het te houden vertaalt.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dus als het als je beschrijft en uw speciaal keurmerk wordt alleen gebruikt binnen CODE bbcode dan kunt u ontspannen en kalm over. Je kunt schrijven wat testen berichten op ons forum, zodat je zult zien dat de inhoud van de CODE BBCode is niet vertaald door vBET (en tekst er omheen is). Zie hier:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •