Ik las eerder over dit hier

Quote Oorspronkelijk geplaatst door rstankiewicz View Post
Is er een manier om de cache bij te werken als de Google-vertaling is niet helemaal correct? Admins kunnen bewerkt u de oorspronkelijke post, maar kunnen zij een betere menselijke vertaling in plaats van de inhoud van de Enterprise vertaler?
Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
We waren erover na te denken (zoals vertalingen kan worden gemarkeerd om verwijdering uit de cache te voorkomen), maar helaas Google niet mogelijk voor. Volgens Google voorwaarden die u niet toegestaan om de resultaten van Google vertalingen te wijzigen. Dus we kunnen onmogelijk toe te voegen zodanig.

Mijn gebruikers klagen over de vertaling resultaat door google de meeste van hen zijn zeer slecht of niet correct is, moeten we handmatig kunnen bewerken van het resultaat / Chace met een betere menselijke vertaling voor een aantal posten

Dus als google translate tos, we cant te wijzigen en sla de vertaling resultaat / chache zoals je zei in het vet boven, maar we kunnen de post vertalen 100% handleiding die een betere menselijke vertaling nodig heeft in die post, dus niets google vertaling in het bericht dat de bewerkte door menselijke vertaling

Bijvoorbeeld heb ik een bericht dat zeer slecht resultaat in een andere taal met google te vertalen, zodat admin kan dat enkele posten, handleiding 100% te vertalen en het resultaat opslaan zonder dat nodig is schoongemaakt laatste

hmm ik ben nog steeds te denken hoe dit te doen met de huidige versie vbet nu met behulp van phpmyadmin of handmatige in de post