Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Handmatige bewerking andere taal vertalen resultaat / cache, door admin

Default Handmatige bewerking andere taal vertalen resultaat / cache, door admin

Ik las eerder over dit hier

Quote Oorspronkelijk geplaatst door rstankiewicz View Post
    Is er een manier om de cache bij te werken als de Google-vertaling is niet helemaal correct? Admins kunnen bewerkt u de oorspronkelijke post, maar kunnen zij een betere menselijke vertaling in plaats van de inhoud van de Enterprise vertaler?
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    We waren erover na te denken (zoals vertalingen kan worden gemarkeerd om verwijdering uit de cache te voorkomen), maar helaas Google niet mogelijk voor. Volgens Google voorwaarden die u niet toegestaan om de resultaten van Google vertalingen te wijzigen. Dus we kunnen onmogelijk toe te voegen zodanig.

Mijn gebruikers klagen over de vertaling resultaat door google de meeste van hen zijn zeer slecht of niet correct is, moeten we handmatig kunnen bewerken van het resultaat / Chace met een betere menselijke vertaling voor een aantal posten

Dus als google translate tos, we cant te wijzigen en sla de vertaling resultaat / chache zoals je zei in het vet boven, maar we kunnen de post vertalen 100% handleiding die een betere menselijke vertaling nodig heeft in die post, dus niets google vertaling in het bericht dat de bewerkte door menselijke vertaling

Bijvoorbeeld heb ik een bericht dat zeer slecht resultaat in een andere taal met google te vertalen, zodat admin kan dat enkele posten, handleiding 100% te vertalen en het resultaat opslaan zonder dat nodig is schoongemaakt laatste

hmm ik ben nog steeds te denken hoe dit te doen met de huidige versie vbet nu met behulp van phpmyadmin of handmatige in de post

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

We weten dat Google niet altijd perfect. Voor sommige talen is het gewoon geweldig, voor sommige niet zo groot. Maar het wordt beter en beter.

Je gaf geweldig idee - om te laten gehele vertaling van de grond af te schrijven. En het zal OK zijn volgens Google TOS. Wij aanvaarden dit en ik denk dat ik al weet hoe we dit kunnen maken van de plaats van toediening.

Je gaf geweldig idee - om te laten gehele vertaling van de grond af te schrijven. En het zal OK zijn volgens Google TOS. Wij aanvaarden dit en ik denk dat ik al weet hoe we dit kunnen maken van de plaats van toediening.
    kunt u ons vertellen hoe dat te doen in de huidige versie? of een aanwijzing?

Als andere leden meer idee kunt u ook delen, zodat we kunnen denken een betere manier om het samen

Op dit moment stel ik vast te houden. Het is omdat als u een update-cache gegevens handmatig het zal hoe dan ook worden verwijderd na cache schoonmaken. We zullen nieuwe kolom toe te voegen voor de database-cache om te herkennen welke vertalingen zijn automatisch, die dus niet, cache cleaner zal niet uw vertalingen te verwijderen.

We zullen ook werken te integreren met vBulletin zinnen systeem toe te staan om het te gebruiken voor de GUI standaard teksten in andere talen. Dit kan moeilijk zijn door gebrek aan haken in de juiste plaatsen. Hoe dan ook, zelfs zonder dat we in staat zullen zijn de handmatige vertaling af te handelen. Net houd dan nu, anders schoner verwijderen uw vertalingen zoals automatische vertalingen.

ok begrepen

Wij onthouden over deze

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •