Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Multi lang forum

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member

Default Multi lang forum

Hallo ik heb een forum schrijven in meer talen

forum lang een
    sub forum lang een
    sub forum lang een
    sub forum lang een

forum lang 2
    sub forum lang 2
    sub forum lang 2
    sub forum lang 2

Ik heb proberen Vbet Gratis en ik moet een forum taal te selecteren en dit probleem te creëren om de andere taal discussie .. in de Pro-versie kan ik selecteer je het forum taal door forum en sub-forum?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Nee, helaas op dit moment vBET gaat ervan uit dat het forum een hoofdtaal hebben. U kunt een aantal wijzigingen aangebracht, die u zal toestaan om je forum te behandelen met vBET Pro-versie (betaalde een), nog steeds standaard wordt deze niet goed werken.

Wat u kunt doen met pro-versie is om een van je forum talen in te stellen als hoofdtaal. En voor 2e een net te wijzigen alle reeds bestaande berichten in een andere taal en ondoorzichtige die in lang en langtitle bbcodes. Op deze manier is uw forum wordt echt maar één van de belangrijkste taal en alle berichten in de 2e taal wordt aangegeven dat de slang zijn in verschillende talen. Dus vBET zal alles vertalen adequaat.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •