PDA

View Full Version: vbet belastingen



Michael
09-01-10, 15:24
Top Proces% CPU 168 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Proces% CPU 81,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Proces% CPU 80,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php

Wanneer zal dit verbeteren? Ik ben echt blij met deze ladingen per dag.

vBET
09-01-10, 16:16
vbenterprisetranslator_seo.php is gewoon front controller - het doet niets anders dan het instellen enkele variabelen en omvatten vbseo.php bestand.
Dus als u gebruik maakt van gewoon vBSEO dan al uw vragen komen door vbseo.php en wanneer u gebruik maakt van extra vBET vervolgens alle aanvragen gaat door vbenterprisetranslator_seo.php en vervolgens door vbseo.php

Dus deze belasting wordt niet vBET - het is heel je forum. Elk verzoek gaat door dit bestand, maar vertaalde pagina's (of inclusief berichten in verschillende talen) veroorzaakt extra middelen die door vBET de gemaakte vertaling.

Het betekent dat als je het gevoel extra CPU-gebruik dan gewoonlijk, is het omdat je nieuw verkeer naar vertaalde pagina's te hebben. En de vertaling zal altijd kost wat meer dan de generatie van de normale pagina, want het gebeurt na de normale pagina is gegenereerd. Natuurlijk kunt u verschillende dingen doen om vertalingen goedkoper - zie hier voor tips:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Ook maken we veel performance verbeteringen die zullen worden opgenomen in vBET 3.3.0:)

Michael
09-01-10, 16:29
Bedankt, ik was niet bewust van hoe het bestand werd gebruikt:)

Ik kijk er echt naar uit naar 3.3.0

vBET
09-01-10, 21:34
Hopen dat dit goed nieuws voor je:)

Michael
11-01-10, 00:30
Het is, kreeg ik een belasting van de server e-mail van onze semi-dedicated met dit:

BELANGRIJK: Negeer deze e-mail.
Dit is cPanel stats loper op vps.xxx.com!
Tijdens het verwerken van de log-bestanden voor de gebruiker ultieme, is de cpu is
maxed out voor meer dan een periode van 6 uur. De huidige belasting / uptime lijn op de server op het moment van
deze e-mail is
23:12:40 up 17 dagen, 9:08, 0 users, load average: 5.55, 5.96, 6.50

U dient de server om te zien waarom de belasting is zo hoog en nemen
stappen om de belasting te verlagen. Als u wilt statistieken blijven draaien, zelfs met een hoge belasting; bewerken
/ Var / cpanel / cpanel.config en verander extracpus om een nummer groter dan 0 (run
/ Usr / local / cpanel / opstarten daarna naar pick-up van de veranderingen).

Michael
12-01-10, 16:08
En ik blijf deze dagelijkse en alleen als vbet is geïnstalleerd. Ik overweeg het verwijderen van de betaalde versie te wijten aan dit als onze server echt cant omgaan en we hebben alleen net een upgrade van een VPS met een 2gb ram semi dedicated: (

vBET
13-01-10, 23:04
Zoals het was aangekondigd - deze week zal worden vrijgegeven vBET 3.3.0 met vele prestatieverbetering:) Ook controleer uw configuratie het best een prestatie voor:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

We hebben al gaf u deze informatie. We zijn ons bewust van uw probleem en we hebben zelfs verschoven 3.3.0 vrij te sneller zijn. Je hoeft niet om ons te herinneren over:) Controleer uw configuratie en wacht tot 3.3.0 release:) Als je niet kunt wachten tot zondag, dan is het voldoende om tijdelijk uit te schakelen totdat mod update zal worden gedaan.

Michael
13-01-10, 23:31
Ik hoop echt dat er een verbetering:) Thanks vbet!

vBET
13-01-10, 23:41
Ik hoop echt dat er een verbetering:) Thanks vbet!

Oh ja er is:) Hier zijn verbeteringen die we al in 3.3.0 (en nog steeds de lijst voor de volgende die voor de nieuwe releases):

Nieuwe cache-systeem (waarbij minder ruimte, sneller voor alle bewerkingen)
Verbeterde vertaling algoritme
Geheugengebruik optimaliseren (sneller arrays release)
Sneller vertaling tracking en vlaggen urls generatie
Omleidingen prestatieverbetering (gestopt pagina evaluatie na het versturen van redirect header)
Prestatieverbetering voor "Always vertrouwen de gebruiker" strategie voor de taaldetectie
Prestatieverbetering voor de nieuwe vertalingen (nieuwe cache parameter "Stop op zoek na x mislukkingen")
Vele kleine code-optimalisaties
Titels worden genomen negeren series
Geoptimaliseerde vlaggen (meer dan 60% kleinere bestanden met vergelijkbare kwaliteit)


:)

Michael
13-01-10, 23:46
Dat klinkt geweldig! U kunt de vlag images gebruiken door deze:

www.smushit.com/ysmush.it/

vBET
14-01-10, 00:18
We besteden de tijd om elke vlag individueel na te gaan hoe we kunnen het aantal kleuren te verminderen en hebben nog steeds mooie vlaggen te verbeteren:) Resultaat - niemand zag dat vlaggen was veranderd op ons forum:) Zie nu dichterbij - we draaien met geoptimaliseerde beelden voor 2 - 3 weken.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1