Hello, Man bija uzstādīts pagājušajā gadā uz neilgu laiku vBET2.4, bet tagad ir atinstalēta to vēlreiz. Pat pēc vairākiem mēnešiem man parādās Google tīmekļa pārziņa rīku joprojām rāpošana vairāk nekā 1000 kļūdas. Visi parametri? Language = XX Es, iespējams, nav atinstalēta produkta pareizi. Ko es varu darīt, lai apturētu šīs kļūdas? Man jāsaka, ka man ir izmantot vBSEO. Regards Hallo, ich hatte letztes Jahr für einen kurzen Zeitraum vBET2.4 installiert, habe es mittlerweile aber wieder deinstalliert. Auch nach den vielen Monaten bekomme ich im Google webmaster Tool noch über 1000 Crawling Fehler angezeigt. Alle mit dem Parameter ?language=XX Wahrscheinlich habe ich das Produkt nicht korrekt deinstalliert. Was kann ich machen, dass diese Fehler aufhören? Ich muss dazu sagen, dass ich vbseo im Einsatz habe. Grüße
hmm google ir jūsu lapas indeksēti ar language = parametrs. Varbūt jums vajadzētu atjaunot savu sitemap (ar labu URL)
Kāpēc Google nav saprast, ka kreisajā pusē vairs nav pieejama, un ņem tos no indeksa? Man ir uzstādītas vBSEO Sitemap Generator ... kas rada sitemap katru dienu, bet ar labo jaunas saites? Regards Warum merkt Google nicht, dass die links nicht mehr verfügbar sind und nimmt sie aus dem Index? Ich habe den VbSeo Sitemap Generator installiert ... der sollte die Sitemap doch jeden Tag mit den richtigen Links neu erstellen? Grüße
Kamil ir atvaļinājumā tieši tagad, un es nezinu, viņš risina šo jautājumu (pa PM vai e-pastu). Pastāstiet jums joprojām ir nepieciešama palīdzība
Skatīt Tag Cloud
Foruma Noteikumi