Aš atnaujinta mano kalba-rusų čia vBET forumas, blogai, kai aš rašyti tekstą ir siuntimo, tekstas bus atjungta, ne iš vieno gabalo. Aš turiu 3 kartus paskelbti ją čia, kad teksto redagavimo veiksmai. Jei norite, aš po vaizdo paaiškinti geriau. Eu alterei meu idioma para o Português aqui no fórum vBET, más sempre que eu posto o texto e envio, o texto vai cortado, não vai inteiro. Eu tenho que editar 3 vezes o texto para conseguir publicá-lo aqui. Se quiser posso postar um vídeo para explicar melhor.
Paskutinį kartą redagavo Marcin Kalak; 25-05-15 prie 08:58. Priežastis: remonto bbcode
Pabandykite išvalyti naršyklės slapukus. Prašome patikrinti, ar išrašant pasirodo kitoje naršyklėje.
Tadas, Jau išvalyti slapukus ir aš bandžiau su kita naršykle, man įdomu, jei aš vienintelė su šia problema? Marcin, Já limpei os coockies e já tentei com outro navegador, será que só eu que estou com este problema?
Niekas nepranešė panašią problemą ir aš galime ne tik atgaminti ją.
Šis klausimas bus nustatoma kitą spaudai.
Já que o problem será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Jūsų é o problem que ocasiona esse corte nas mensagens? Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
Klausimas buvo blogai kodavimas UTF duomenų bazėje dėl išverstų puslapių. Mes dirbame dėl sprendimo. Mūsų forume klausimas neturėtų atsirasti.
Rodyti Tag Cloud
Forumo taisyklės