Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Estilo de mobles de estilo de asignación de dispositivos, e diferentes usados por usuario diferente

Default Estilo de mobles de estilo de asignación de dispositivos, e diferentes usados por usuario diferente

En realidade, é o estilo diferente que é utilizada polo usuario diferente, por iso, se un estilo memoria caché vbet Arquivo Completo Para persoas con mobilidade (por exemplo, o estilo verde), e outro usuario abrir o foro estilo diferente por defecto (por exemplo o estilo azul), o segundo usuario aínda vai pegar o estilo primeira persoa almacenados no estilo (o estilo verde non, o estilo azul)

Non é un dos máis populares en mod vb.org Recoñecemento Estilo Mobile Device

súa autodetect se o usuario mediante o teléfono móbil (non pc) para o uso Estilo de luz móbil super-pel /, Non utilizando estándar

non o seu traballo desde o uso de cache de arquivos vbet total para os hóspedes, porque o estilo que almacenadas nos ficheiros están utilizando o estilo por defecto, así o usuario empregando o teléfono móbil abrindo o estilo almacenados nos arquivos tamén, xeralmente é o estilo estándar (para o estilo PC)

mod que traballar de novo cando desactivar o caché de arquivos vbet Completo Para hóspedes, exclúa a Chaco, e chmod 755 novamente a pasta vbet_guestcache

i aínda estou tentando que pode mod (ou estilo diferente usado polo usuario diferente) de traballo, pero Chaco enteiro de traballo tamén, entón quizais facer almacenados Chaco arquivos polo estilo tamén, utilizado polo usuario co mesmo estilo

Se aínda non é difícil entender por favor me aviso, vou tentar facelo máis claramente

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ten en conta que o último lanzamento vBET appropriatelly traballa con estilos diffetenr Aínda Cache Visitante. Cache invitado id engade estilo ao arquivo formiga nome que é como permitir que os hóspedes para cambiar estilos aínda que Cache Visitante está conectado.

Entón, primeiro comproba que ten lanzamento vBET última instalado.

Se é así, entón por favor, asegúrese de que o seu plugin funcionará antes vBET determina o ficheiro de clientes de caché debe ser usado. Isto é todo o que é necesario - o seu mod estilo ID de cambios e Thich cambio debe ser feita antes vBET verifica-lo. vBET está a usar styleid para determinar ficheiro Guest caché no gancho global_start

ola Michał

- Eu fixen check in AdminCP -> Productos -> é vBET 3.3.6 polo que a súa última

- Aquí é un exemplo no vbetchace, é este estilo id xa contiña?
    _showthread_php_t_8458210.html
    _showthread_php_t_8808510.html
    _showthread_php_t_8811110.zip
    _showthread_php_t_1989110.zip

- Michał me pode dicir que plugin exactamente iso crear e le-lo arquivo Chaco completo, eu vou escribir código condicional para este mod no plugin para eliminar algún estilo de usar a Chácara do ficheiro completo. Por exemplo, se o usuario mediante o estilo id no.1 el / ela usando a Chaco completo, pero se está a usar o estilo id no.2 el / ela non a usar a Chaco completa

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Código de caché de hóspedes está incluído no arquivo / Includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php e función vbet_getGuestCacheFile determina nome do ficheiro caché. Como podes ver - id estilo se usa a finais do nome do ficheiro e é lido a partir
    Code:
    $vbulletin->userinfo['styleid']
    Caché de arquivo completo é lido por vBET no gancho global_start e escrito en gancho global_complete ou global_shutdown.

Ok eu xa fixo este mod de traballo ou a outros estilos que quere eliminar vbet, non sei se outros se este problema, pero se si, pode utilizar esta solución tamén

Ir a AdminCP -> Extensións e Productos - Extensión Manager>

os resultados desta investigación tres plugins
    vB Empresa Tradutor
    Caché de gravación invitado
    vB Tradutor Enterprise - Flags

aberta e enrole eles contido de código con iso se condicional

if (STYLEID! = 10)
    {
    / / O contido de código
    }

cambiar 10 co seu propio número de identificación estilo que quere eliminar da vBET usando e non usar Chace completo, por exemplo, ese estilo: Estilo de luz móbil super-pel / que o uso de Recoñecemento Estilo Mobile Device como eu uso agora

Nb. Para saber o que é o seu número de identificación de estilo, ir ao phpmyadmin -> ir á mesa: Style -> podes ver o número na columna styleid
    Último editado por basketmen; 14-09-10 en 13:51.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu só unistalled o estilo de dispositivos móbiles, perdeu preto de i ** ingresos día, pero eu non teño tempo para xogar e eu non vou pagar unha cara **** 10 por hora en facelo.

É por iso que eu mercar produtos "acabados", eu non quero ser un beta proba para calquera.

O seu facer un bo traballo no reparto e eu Apreciamos moito iso.

Cheers compañeiro ...

Tags para este tema