Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: Google é emailing me (404) pequenos erros?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Google é emailing me (404) pequenos erros?

No meu sitio webmaster estou quedando preto de 2 mensaxes por mes a partir google afirmando que están atopando (404) pequenos erros en palabras simples significa que están atopando URLs duplicadas (vbet URLs translatated) por mor da indexación rápida e crecente. ¿Que debería facer para evitar esas advertencias? Basicamente nas miñas ferramentas webmaster eu só teño 2 reais, non (404) e 102 non funda funda a causa do meu robots.txt.

Cache-definido a 15 días
    Guestcache-off

¿Que debería facer para evitar esas advertencias?
    eu creo que só precisa de 301 redirixido url antigo (url que non cambiou xa de traballo) a nova url (URL da páxina que traballar agora) con htaccess, pode buscar en todo o foro que un que precisa realmente

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu só teño un total de 2 404 reais erros, Google está me dicindo que eu teño centos de moles (404) erros, pero cando premer sobre eles están a traballar de calquera forma que ten algo que ver co URLs traducido como me escribiu de volta dicindo me que a indexación está crecendo moi rápido, pero en dobre ...

En calquera caso o que podo engadir á miña htcaccess para "ocultar" iso de Google antes de estar bravo.

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    Eu só teño un total de 2 404 reais erros, Google está me dicindo que eu teño centos de moles (404) erros, pero cando premer sobre eles están a traballar de calquera forma que ten algo que ver co URLs traducido como me escribiu de volta dicindo me que a indexación está crecendo moi rápido, pero en dobre ...

En calquera caso o que podo engadir á miña htcaccess para "ocultar" iso de Google antes de estar bravo.
    hehe eu creo que o meu último post anterior xa respondeu el pode redirección 301 con htaccess, ou que eu perda am entendemento, se pode dar o que é exemplo parecido co url antigo (que non cambiou url xa está a traballar, se o erro 404 agora) para url novo (URL da páxina que traballar agora)

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Por favor dea máis detalles. Como podo entender webmaster ferramentas lle di que ten só 2 reais 404 erros, pero Google aínda correos electrónicos que sobre moitos erros 404. Pero estes son realmente traballando ... Estou un pouco confuso aquí

Por favor, achegar un arquivo correo-e completo de Google e algunhas desas 404 ligazóns.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu non podo enviar-lle o "traballo" Soft 404 con erros máis porque baleirar as táboas vBET, agora eu non estou a recibir o erro 404 máis brando que eu estou recibindo o 404 correcto non resposta atopado. Polo tanto, neste punto é vBET en falta aquí, gustaríame lembra-lo que Google non lle gusta erros lóxicos e eles van penaliza-lo con page rank abaixo e AdSense se vai lonxe demais.

Regards

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Sentímolo, pero nese momento eu non entendo exactamente o que o importante é sobre. Por favor, describa o máis, noutras palabras. Non ten brando 404 enymore erros, só 404 correcto - por favor, dar algúns exemplos de páxinas que non funciona. Cantos erros como os hai? Vostede escribiu antes de que ten só 2 dura 404 erros. Que aínda temos un problema aquí?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ningunha resposta - resolto. Se non - por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.
    Grazas

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Tiven que pasar a caché máximo 15 días de 5 días para superar este problema.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

entón agora está resolto, non?

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema