Eu teño o mesmo problema.
Eu uso vBSEO 3.5.2 e Sitemap Generator 2,6 beta 2
Xerador do sitemap non funciona. El comeza e non completa.
Eu teño o mesmo problema.
Eu uso vBSEO 3.5.2 e Sitemap Generator 2,6 beta 2
Xerador do sitemap non funciona. El comeza e non completa.
Fai xerar os enlaces tema? Se tes moitas conexións e xeración de sitemap leva tempo pode non ter tempo suficiente para completar. Consulte o fai seguir cando acciona-lo de novo. Se é así e é rematada en dúas ou máis solicitudes, entón ten que considerar para dar máis tempo para avaliación.
Se non - por favor, asegúrese de que alteracións no código son adecuados.
Eu teño o "vBSEO sitemap v3.0 ouro xerador". Non existe un código como mencionar na primeira páxina no seu arquivo vbseo_sitemap.php.
Hai algún código como esta:vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid] Mensaxes totais: $ totalposts, páxinas: $ TotalPages, views: $ threadrow [views] $ antes");
Debo engadir o código na páxina de fronte preto este código, por favor?$ Addons = preg_split ('# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions [' vbseo_sm_addons ']);
vbseo_set_sitemap_type ('addon');
foreach ($ $ addons como addon)
if (addon $ & & file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. $ addon))
{
vbseo_log_entry ("[módulo addon] addon $", true);
include (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON $ addon.)
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ['vbseo_sm_ping'])
{
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ('Mapa do web foi creado href = "index.php"> <a Prema aquí para volver </ a>.', true);
Acaba de enviar un e-mail de contacto no vbent *** slator.com sobre iso. Moitas grazas!
Ola,
a solución a unha versión 3.0 do xerador do sitemap é ok, pero edición de ouro - non probado.
Vou comprobar iso
Todos os desenvolvementos, por favor?
ok vou comprobar isto para vostede![]()
Aínda comigo. O xerador comeza e xorde con
no mesmo instante clic no botón (entón eu creo que o resultado ecoaram con segundos 372 ten que ser sempre mal) - e entón ela morre. Xml non creou, non pings, nada. php_value max_execution_time está definido para 540."[START SECA] showthread [18,484.1 Kb memoria utilizadas] [372,670 s (372,670 s)]"
E polo xeito: entrei en contacto co soporte vBSEO para iso. Eles responderon con isto:
Soa como vBET vBSEO e tería algunhas desavinzas ..Enviado Orixinariamente por vbseo Support