Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: Problema de caché invitado

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Default Problema de caché invitado

Por suxestión de Michael Tente a caché convidado. E ehhhh, non podo sequera abrir unha páxina cando esta é activada. É só incorporarse este:

Internet Explorer non pode exhibir a páxina web
    Home, eu quero só algo xa ía traballar aquí.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

caché de convidado funciona agora, pero a opción: GZIP saída HTML agora está desactivada.
    Este é un problema coa codificación. ficheiros de caché dos hóspedes son gziped e cando tentamos ler este arquivos - hai un problema de codificación.

Vou tentar atopar este problema coa codificación.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Pode desfacer o que fixo no meu foro. Eu xa enviei dúas horas no meu foro e un aquí con ningunha resposta. O meu foro todo é completa confuso agora. Eu non podo entrar na miña ACP ou facer calquera moderación. Isto non é divertido ************************!!

Rexistrado
    Maio 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    Pode desfacer o que fixo no meu foro. Eu xa enviei dúas horas no meu foro e un aquí con ningunha resposta. O meu foro todo é completa confuso agora. Eu non podo entrar na miña ACP ou facer calquera moderación. Isto non é divertido ************************!!
    Limpar as cookies.

Eu teño unha pregunta:
    Podes comprobar no seu servidor por SSH unha cousa?
    por favor escriba esta consulta polo seu SSH: #httpd-t-D DUMP_MODULES
    e tratar de atopar deflate_module. Se pode atopalo por favor escriba aquí.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

¿Que é SSH?

Rexistrado
    Maio 2010

Ten un acceso ao servidor por liña de comandos?
    aquí pode cambiar a configuración do servidor, etc
    Secure Shell - Wikipedia, a enciclopedia libre

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

O jeez. Simplemente esquecer todo iso. Eu non podo tratar con isto máis. VBET é só unha gran dor de cabeza para min. Nada nunca funciona.

Rexistrado
    Maio 2010

caché para hóspedes é normal de traballo - cando gzip está desactivada, pero se gzip é habilitado caché de arquivos invitado fai unha boa (para index.zip exemplo). Podes comprobar-lo (foros / vbet_guestcache / en).
    Aquí está o problema coa codificación e lectura destes arquivos. Por suposto, podemos solucionar isto, pero eu teño a túa axuda. (I pode comprobar-lo polo seu SSH)

Se non pode comprobar-lo por SSH - Vou tentar resolve-lo sen ela.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Non teño idea de como comprobar SSH ... sorry!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola - eu penso unha cousa interesante. Parece que o seu foro é missconfigurated.

Cando desactivar vBulleitn GZIP por opción AdminCP GZIP saída HTML entón a súa saída aínda está comprimido. Podes velo aquí:
    Gzip Proba
    NOTA: é claramente descrito na opción vBulletin:
    Se xa está a usar mod_gzip ou mod_deflate no seu servidor, non active esta opción.
    Entón, neste momento, parece que ten un deses fronte, pois a saída é comprimido de calquera maneira. E esta é probablemente a causa de problemas co vBET caché de invitado - é o dobre zipado para navegadores estar tolo con iso.

Cando vB GZIP está desactivado caché de hóspedes é de traballo, aínda ten algún conflito e pode ver, pode que a mensaxe de erro:
    Code:
    Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
    Este conflito é de preto de gancho global_complete. Comecei a buscar cal mod está en conflito, pero só tes os demais ... Podemos axudar cando determinar mod crea este conflito. Para iso hai que comprobar todos os plugins para o gancho global_complete e se usa a función in_array - entón desactivalo-lo e comprobar que de erro aínda ocorre. Se non, atopou un culpable. vBET non ten esa función no noso código, de ningún xeito mod outro é responsable por iso. Se quere atopalo - primeiro desactivar vB GZIP (i sintonizado-lo novo do mesmo xeito que antes). A continuación, activar o caché do cliente e mirar. Mellor é atopar man de gancho, que podería ser culpábel - desactivalo lo, chame caché de invitado e problema aínda existe, entón desactivar o caché rápido, membro (así os usuarios non vai ver nesta edición). De coiro que proba-lo no navegador no que non está no

Isto é todo o que podo facer. Neste momento parece que problema é causado pola configuración vBulletin mal - vostede está a usar vB GZIP e algúns outros tamén o que non se admite por documentación vB.
    Tamén problema con Cache Guest e desactivar vB GZIP está relacionado con algún conflito mod. Non somos responsables de código doutros mods. Teremos pracer en axudar, pero por favor, determinar mod está causando este conflito. Isto tamén pode ser non un conflito, pero simplemente erro deste mod outros, pero cando está na caché do cliente, a continuación, ese erro ven a saída en vez de arquivos de erro (especulación). En calquera caso - el ten que ser determinado e porque é causada por outros mod non somos responsables por iso. Nós xa gastan moito tempo sobre esta cuestión que parece ser de configuración incorrecta do seu servidor e espero que entenda por que primeiro lle pedir para determinar mod crea conflito no foro que ten decenas de mods.

Eu entendo que para vostede sería mellor facer todo, pero espero que entenda tamén que non estamos apoio vBET todos os mods posible que admite a configuración do servidor. Entón, se queres usar caché Visitante ten que primeiro configurar adecuadamente o teu servidor (use só un GZIP - vB ou externo, e non posto). E descubrir cal mod fai que mensaxe de erro (todo vB GZIP e caché Guest on) - imos dar un ollo alí para axudar cando determinar cal deles é culpable.

Por favor, deixa o seu producto.
    Último editado por vBET; 02-09-10 en 23:29.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema